kras
Opaženo

Kras – navdih tradicije

Produkcijska hiša VIG je za blagovno znamko Kras ustvarila oglaševalsko akcijo, v kateri močno poudarjajo pomembnost družine in tradicije na Krasu.

Kratek opis akcije: Kras, ki že od leta 1956 razvaja z rezinami prvovrstnega pršuta, v novem oglasu predstavlja dolgoletno tradicijo skozi zgodbo različnih generacij, ki ohranjajo dobre stvari ne glede na spremembe, ki se zgodijo.

V Krasu so si zastavili vizijo, da v naslednjih treh letih s kuhanimi in pečenimi pršuti ohranijo vodilno pozicijo v kategoriji delikates in zasedejo vodilni položaj v kategoriji narezki. Da bi nagovorili tudi mlajše ciljne skupine ter sporočili, da je kuhan pršut zdrav obrok za vse starosti in vsako priložnost, so pripravili oglas, v katerem se prepleta več generacij. Rdeča nit je zgodba vnuka, ki predstavlja kuhan pršut, in njegovega dedka, ki nagovarja s kraškim pršutom, skupaj pa prenašata sporočilo, da tradicija sestoji iz ohranjanja tistih stvari, ki se ne spremenijo nikoli, saj so takšne, kot so, resnično najboljše.

kras1

kras

Elementi akcije: televizijski oglas, spletno oglaševanje, digitalno oglaševanje

Predstavnica naročnika: Mateja Race 

Produkcijska hiša: VIG production

Kreativna ideja in scenarij: VIG production

Kasting in izbira snemalnih lokacij: VIG production

Izvršni kreativni producent in vodja projekta: Timotej Lampe Ignjić 

Režiser: Jure Dostal

Producentka: Bianca Žitnik

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Prva asistentka režije: Nina Jakulin Vavpotič

Trajanje akcije: 2021

Naslovnica 479

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

zoran gabrijan
15. 05. 2021

Z Zoranom Gabrijanom, kreativnim direktorjem v Futuri DDB, smo se poglobili v proces…

stabej
10. 05. 2021

Podcast, podkast ali poddaja? Kdaj je smiselno sloveniti nove (tehnološke) izraze? Kako…

login
22. 04. 2021

Če vas zanima odgovor na zgornje vprašanje, si preberite roman Iza in samorog, v katerem…

Naši avtorji