mladinska
Opaženo

Knjige z dodano vrednostjo – podpisom avtorja

»Kaj je lepšega, kot odpreti knjigo, polno modrosti, in v njej zagledati srčno misel človeka, ki jo je ustvaril,« pravijo pri Mladinski knjigi, kjer nenehno razmišljajo, kako ponuditi svojim kupcem nekaj edinstvenega.

Kratek opis akcije: V podporo slovenskim avtorjem, ki se trudijo s pisanjem odličnih knjig in njihovim zvestim bralcem, so ustvarili kampanjo, v osrčju katere so podpisani izvodi. Izbirate lahko med knjigami s podpisom kresnikove nagrajenke Anje Mugerli, vedno priljubljene ilustratorke Jelke Reichman, pa kreativca Aljoše Bagole, ki je pred kratkim pred razprodano dvorano Cankarjevega doma predstavil svojo novo knjigo Ne! je moč, sočutnega kirurga dr. Uroša Ahčana, izjemno priljubljenega zdravnika infektologa dr. Davida Zupančiča, igralke Zvezdane Mlakar in prodorne ustvarjalke Vide Igličar. »Med bralci so se za še posebej priljubljene izkazali tudi ljubezenski romani izpod peresa treh mladih avtoric – Jerce Cvetko, Karmen Petric in Kaje Bucik Vavpetič, ki so vse izšle pri Cankarjevi založbi v novi zbirki Razmerja. Vse knjige so na voljo v spletni trgovina Emka.si pod zavihkom Knjige s posvetilom in podpisom avtorja,« pravijo v Mladinski knjigi.

MladKnjig1

MladKnjig2

MladKnjig3

MladKnjig4

MladKnjig5

Elementi akcije: digitalne komunikacije, spletno oglaševanje, sodelovanje z vplivneži

Predstavnici naročnika: Irena Čebulj in Petra Novak

Vodja projekta: Andreja Žnidaršič

Kreativna direktorica: Saša Kovačič

Tekstopiski: Taja Martinčič in Nina Vidmar

Oblikovalka: Sofia Pleško

Digitalno oglaševanje: Bid Bid

Drugi sodelavci pri projektu: Urška Čadež Kržišnik, Ines Mencej, Luka Plečnik in Katarina Peterlin Mohorič

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji