knjigarne
Opaženo

Knjigarne so spet popularne!

Ko so 4. maja 2020 slovenske knjigarne ponovno odprle svoja vrata, so na Javni agenciji za knjigo RS (JAK) v sodelovanju s številnimi knjigotržci in knjigarnarji pripravili nacionalno akcijo »Vrnitev napisanih«.

Akcija v obliki spletnih vsebin, plakatov, televizijskih oglasov in promocijskih materialov za knjigarne pozdravlja in podpira ponovno odprtje slovenskih knjigarn. Hkrati poziva k obisku knjigarn in bralce vabi k nakupu knjig. Z akcijo, h kateri je pristopilo okoli 80 slovenskih knjigarn, so želeli opozoriti tudi na pomen knjigarn, ki glede na zadnjo nacionalno raziskavo Knjiga in bralci še vedno predstavljajo najpogostejši način kupovanja knjig v Sloveniji. Poleg tega so to tudi mesta srečanja in dialoga ter nosilke znanja, vrednot in kritične misli.

»Vrnitev napisanih« napisana skupaj s knjižno panogo

»Promocijsko akcijo 'Vrnitev napisanih' smo želeli zasnovati ne le za knjižno panogo, temveč skupaj z njo. Ob JAK, ki je akcijo naročila in jo tudi izvaja, smo v delovno skupino povabili Ingrid Celestina, predsednico združenja knjigotržcev, ki je tudi v tesnem stiku z vsemi knjigarnarji, Sama Ruglja kot predstavnika založnikov in Zdravka Dušo, dolgoletnega urednika in tekstopisca kot enega od glavnih avtorjev sporočil akcije,« je povedala Renata Zamida, direktorica JAK. 13. junija 2020 se bo »Vrnitvi napisanih« pridružila tudi tematska številka revije Bukla kot katalog novih knjižnih izdaj, ki bo priložena različnim časopisom.

knjigarne

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji