kia
Opaženo

Kia v novi akciji podarja izjemno priljubljene NFT-je

Kia America je začela tržnokomunikacijsko akcijo, v kateri ponujajo gledalcem nezamenljiv žeton (NFT) s skeniranjem QR-kode, ki jo predvajajo v 30-sekundnem televizijskem oglasu.

30-sekundni kratek film za promocijo novega modela Kia Soul 2023 vsebuje »bonbonček« za vse gledalce, ki opazijo in skenirajo QR-kodo, postavljeno v videoposnetek. Z malo sreče lahko namreč dobijo brezplačen Kiin NFT, skupno pa jih ponujajo kar 10.100.

Nadvse iskani NFT-ji

V promocijskem videu nastopajo trije že poznani in zelo priljubljeni liki iz kluba Dead Army Skeleton Klub (DASK), skupine računalniško ustvarjenih 3D-okostnjakov, katerih NFT-je je mogoče zbirati in z njimi na spletu seveda tudi trgovati. V filmu se z novo Kio Soul vozijo na piknik na podeželju. Tudi sami žetoni so navdihnjeni z izvirno zbirko DASK, ki skupno šteje skoraj 7000 računalniško ustvarjenih okostnjakov, predstavljenih januarja v verigi blokov Ethereum. Imetniki žetonov imajo dostop do Kiinih ekskluzivnih članskih ugodnosti, individualnost vsakega okostjaka DASK pa se ujema s Kiino temo »Ustvarjeno za to, kar ste«, kar je tudi slogan širše komunikacijske akcije.

Pri snovanju tržnokomunikacijske akcije je Kia sodelovala z lastno kreativno agencijo David&Goliath, ki je proizvajalcu avtomobilov svetovala, kako hitro in učinkovito vstopiti v splet 3.0, svet NFT-jev in za tem tudi v metavesolje.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji