merkurzav
Opaženo

Ker sem čudež življenja

Merkur zavarovalnica je z agencijama AM Agencija in beglobal zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri so v središče postavili čudež življenja – človeka.

Kratek opis akcije: V središču akcije so štirje akterji, ki predstavljajo različne ciljne skupine med opravljanjem svojega hobija oz. dejavnosti, ki jo opravljajo z veseljem in vnemo. »Tega ne počnejo nujno najbolj spretno, ampak predvsem z opazno mero strasti do samega dela. Skupaj njihovi hobiji skozi detajlne posnetke gradijo napetost oz. zanimanje gledalca, ki si zastavlja vprašanje: zakaj to počnejo?« razlagajo v Merkur zavarovalnici, kjer so želeli prikazati predanost akterjev svojemu hobiju in dejstvu, da jih ta osrečuje, dela boljše in se zaradi tega počutijo kot čudež.

zavmerkur1

zavmerkur2

Elementi akcije: televizijski oglasi

Predstavnik naročnika: Matej Rožič

Vodja projekta v agenciji: Luka Pangos

Kreativni direktor in tekstopisec: Benjamin Hrkić

Umetniški direktor in oblikovalec: Tim Luznar

Fotograf: Sami Rahim

Produkcijska hiša: Mix Media

Režiser: Primož Bregar

Izvršni producent: Alen Damjanović

Producentka: Mojca Pernat

Medijska agencija: beglobal

Trajanje akcije: od 29. septembra do 30. oktobra 2021

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji