merkurzav
Opaženo

Ker sem čudež življenja

Merkur zavarovalnica je z agencijama AM Agencija in beglobal zasnovala oglaševalsko akcijo, v kateri so v središče postavili čudež življenja – človeka.

Kratek opis akcije: V središču akcije so štirje akterji, ki predstavljajo različne ciljne skupine med opravljanjem svojega hobija oz. dejavnosti, ki jo opravljajo z veseljem in vnemo. »Tega ne počnejo nujno najbolj spretno, ampak predvsem z opazno mero strasti do samega dela. Skupaj njihovi hobiji skozi detajlne posnetke gradijo napetost oz. zanimanje gledalca, ki si zastavlja vprašanje: zakaj to počnejo?« razlagajo v Merkur zavarovalnici, kjer so želeli prikazati predanost akterjev svojemu hobiju in dejstvu, da jih ta osrečuje, dela boljše in se zaradi tega počutijo kot čudež.

zavmerkur1

zavmerkur2

Elementi akcije: televizijski oglasi

Predstavnik naročnika: Matej Rožič

Vodja projekta v agenciji: Luka Pangos

Kreativni direktor in tekstopisec: Benjamin Hrkić

Umetniški direktor in oblikovalec: Tim Luznar

Fotograf: Sami Rahim

Produkcijska hiša: Mix Media

Režiser: Primož Bregar

Izvršni producent: Alen Damjanović

Producentka: Mojca Pernat

Medijska agencija: beglobal

Trajanje akcije: od 29. septembra do 30. oktobra 2021

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji