k
Opaženo

Kdor nam vsak dan greje srce, si zasluži le najboljše

Agencija Luna \TBWA in podjetje Atlas, specialist na področju distribucije ogrevalnih in hladilnih naprav, sta ustvarila novo komunikacijsko kampanjo za geotermalne toplotne črpalke Thermia.

Opis akcije: Cilji akcije so bili poudariti moč blagovne znamke Atlas kot ultimativnega specialista na področju geotermalnih toplotnih črpalk ter izpostaviti ključne prednosti geotermalnih toplotnih črpalk Thermia. Posneli so krovni televizijski (nadvse čustven) oglas, ki poudarja pomen izbire pravega ogrevalnega sistema. Ta namreč ne greje le uporabnika, ampak vso družino in celo generacije za njim, kar so povzeli v naslovu akcije »Kdor nam vsak dan greje srce, si zasluži le najboljše«. Krajši produktni televizijski spoti prav tako osvetlijo prednosti izdelka, kot so dolga življenjska doba, estetika in tišina, učinkovitost in varčnost, ogromna količina vroče vode ter možnost naravnega hlajenja v toplejših mesecih.

V Luni \TBWA so ustvarili tudi pozicijski slogan podjetja »Odločitev za danes in za jutri«, s katerim želijo utrditi kredibilnost blagovne znamke Atlas kot podjetja z dolgoletnimi izkušnjami ter poudariti dolgo življenjsko dobo njihovega glavnega izdelka, geotermalne toplotne črpalke Thermia.

Naročnik: Atlas          

Projekt: Geotermalne toplotne črpalke

Agencija: Luna \TBWA

Elementi akcije: televizijski oglas, radijski oglas, digitalno oglaševanje

Predstavnika naročnika: Yasin Jodeh in Petra Čuber

Direktorica projekta v agenciji: Sanja Hudin

Asistentka: Ana Kotar

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopiska: Maja Burja

Strateginja: Saša Droftina

Umetniški direktor: Jure Sotler         

Oblikovalca: Matic Povše in Miha Feguš

Urednica digitalnih vsebin: Lara Mlakar

Produkcija: Chili Films

Fotograf: Anže Vrabl

Medijski agenciji: OMD in Kokos

k

j

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji