Kdor nam vsak dan greje srce, si zasluži le najboljše
Agencija Luna \TBWA in podjetje Atlas, specialist na področju distribucije ogrevalnih in hladilnih naprav, sta ustvarila novo komunikacijsko kampanjo za geotermalne toplotne črpalke Thermia.
Opis akcije: Cilji akcije so bili poudariti moč blagovne znamke Atlas kot ultimativnega specialista na področju geotermalnih toplotnih črpalk ter izpostaviti ključne prednosti geotermalnih toplotnih črpalk Thermia. Posneli so krovni televizijski (nadvse čustven) oglas, ki poudarja pomen izbire pravega ogrevalnega sistema. Ta namreč ne greje le uporabnika, ampak vso družino in celo generacije za njim, kar so povzeli v naslovu akcije »Kdor nam vsak dan greje srce, si zasluži le najboljše«. Krajši produktni televizijski spoti prav tako osvetlijo prednosti izdelka, kot so dolga življenjska doba, estetika in tišina, učinkovitost in varčnost, ogromna količina vroče vode ter možnost naravnega hlajenja v toplejših mesecih.
V Luni \TBWA so ustvarili tudi pozicijski slogan podjetja »Odločitev za danes in za jutri«, s katerim želijo utrditi kredibilnost blagovne znamke Atlas kot podjetja z dolgoletnimi izkušnjami ter poudariti dolgo življenjsko dobo njihovega glavnega izdelka, geotermalne toplotne črpalke Thermia.
Naročnik: Atlas
Projekt: Geotermalne toplotne črpalke
Agencija: Luna \TBWA
Elementi akcije: televizijski oglas, radijski oglas, digitalno oglaševanje
Predstavnika naročnika: Yasin Jodeh in Petra Čuber
Direktorica projekta v agenciji: Sanja Hudin
Asistentka: Ana Kotar
Kreativna direktorica: Medeja Kraševec
Tekstopiska: Maja Burja
Strateginja: Saša Droftina
Umetniški direktor: Jure Sotler
Oblikovalca: Matic Povše in Miha Feguš
Urednica digitalnih vsebin: Lara Mlakar
Produkcija: Chili Films
Fotograf: Anže Vrabl
Medijski agenciji: OMD in Kokos