kmet
Opaženo

Kdo pravi, da ni lepo biti kmet?

Agencija 101 je za Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano pripravila kampanjo, ki spreminja odnos do kmetovanja.

Kratek opis akcije: »Kdaj ste nazadnje nekomu rekli kmet? In pri tem mislili na super uspešnega agronoma, pridelovalca ali poslovneža, ki upravlja kompleksno podjetje? Verjetno ne prav pogosto,« pravijo snovalci akcije. Ugotavljajo, da je v družbi na žalost še vedno zakoreninjen slabšalni odnos do kmetovanja, zato želijo mlade spodbuditi k vpisu v programe s področja kmetijstva na srednješolskih, višješolskih, visokošolskih in univerzitetnih smereh.

Prav zaradi tega so v Agenciji 101 razvili oglaševalsko akcijo, ki predstavlja poklic kmeta v vsem svojem sijaju. Platforma Lepo je biti kmet temelji na vsebinskem portalu https://lepojebitikmet.nasasuperhrana.si/, na katerem je poklic predstavljen z različnih plati, gledalci pa lahko spoznajo tudi zgodbe resničnih, uspešnih kmetov.

Kampanja za lansiranje platforme je razdeljena na dve primarni ciljni skupini. Prvi del vsebin je namenjen mladim in njihovim staršev, ki pomembno vplivajo na njihove odločitve glede izobraževanja, drugi del vsebin pa s kampanjo na TikToku naslavlja predvsem mlade. V akciji na TikToku so mlade nagovorili z vsebinami mladih bodočih kmetov, ki so tudi spletni vplivneži, že v nekaj tednih pa so dosegli izjemne rezultate (že prva objava ima več kot 99.000 ogledov).

kmet1

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij

Predstavnice naročnika: Patrizia de Franceschi, Romina Gabor in Marija Skodlar

Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga

Asistentka vodje projekta v agenciji: Maruša Pajer

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Lana Špiler

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalca: Matic Strgar in Uroš Podgorelec

Družbena omrežja: Hana Godina in Uroš Svenšek

Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc

Drugi sodelavci: Dunking Devils, Damjan Žibert in Tomaž Plantan

Trajanje akcije: od 25. aprila 2022

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji