kmet
Opaženo

Kdo pravi, da ni lepo biti kmet?

Agencija 101 je za Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano pripravila kampanjo, ki spreminja odnos do kmetovanja.

Kratek opis akcije: »Kdaj ste nazadnje nekomu rekli kmet? In pri tem mislili na super uspešnega agronoma, pridelovalca ali poslovneža, ki upravlja kompleksno podjetje? Verjetno ne prav pogosto,« pravijo snovalci akcije. Ugotavljajo, da je v družbi na žalost še vedno zakoreninjen slabšalni odnos do kmetovanja, zato želijo mlade spodbuditi k vpisu v programe s področja kmetijstva na srednješolskih, višješolskih, visokošolskih in univerzitetnih smereh.

Prav zaradi tega so v Agenciji 101 razvili oglaševalsko akcijo, ki predstavlja poklic kmeta v vsem svojem sijaju. Platforma Lepo je biti kmet temelji na vsebinskem portalu https://lepojebitikmet.nasasuperhrana.si/, na katerem je poklic predstavljen z različnih plati, gledalci pa lahko spoznajo tudi zgodbe resničnih, uspešnih kmetov.

Kampanja za lansiranje platforme je razdeljena na dve primarni ciljni skupini. Prvi del vsebin je namenjen mladim in njihovim staršev, ki pomembno vplivajo na njihove odločitve glede izobraževanja, drugi del vsebin pa s kampanjo na TikToku naslavlja predvsem mlade. V akciji na TikToku so mlade nagovorili z vsebinami mladih bodočih kmetov, ki so tudi spletni vplivneži, že v nekaj tednih pa so dosegli izjemne rezultate (že prva objava ima več kot 99.000 ogledov).

kmet1

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, tiskani oglasi, komunikacija preko družbenih omrežij

Predstavnice naročnika: Patrizia de Franceschi, Romina Gabor in Marija Skodlar

Vodja projekta v agenciji: Špela Vuga

Asistentka vodje projekta v agenciji: Maruša Pajer

Kreativni direktor: Sašo Petek

Tekstopiska: Lana Špiler

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalca: Matic Strgar in Uroš Podgorelec

Družbena omrežja: Hana Godina in Uroš Svenšek

Odnosi z javnostmi: Blaž Jarc

Drugi sodelavci: Dunking Devils, Damjan Žibert in Tomaž Plantan

Trajanje akcije: od 25. aprila 2022

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji