jubin
Opaženo

Kapljica navdiha

Agencija New Moment Ljubljana je za proizvajalca barv JUB pripravila oglaševalsko akcijo, v kateri izpostavlja premaze, namenjene zaščiti lesa in kovine.

Kratek opis akcije: »Včasih je vse, kar potrebujemo, kapljica navdiha. In barve JUBIN, seveda. Zidne barve JUB na slovenskem trgu potrošniki že dobro poznajo, a del družine, ki se ponaša s tradicijo in kakovostnimi izdelki, so tudi barve in premazi JUBIN. Z navdihom in barvami lahko uporabniki v katerih koli lesenih ali kovinskih predmetih, ki so jim ljubi, uživajo še dolgo po prenovi. Naj bo to najljubša lesena igrača ali pa unikatno kolo v novih barvah, vse se začne le s kapljico navdiha,« praviju v JUB-u.

Z oglaševalsko akcijo so želeli potrošnike opozoriti, da ima JUB barve tudi za njihove najljubše predmete, in sicer v novi embalaži. Jubin Decor Universal je prejel tudi certifikat Izbran produkt leta 2020 kot najboljša izbira za dekorativno zaščito lesenih in kovinskih površin.

jubin2

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglas, digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Jelka Slatinšek, Simona Sojer, Nastja Iskra in Aleksandra Dacheva

Vodja projekta v agenciji: Helena Škof Mihovilovič

Kreativni direktor: Luka Kobale

Tekstopiska: Barbara Brodnik

Umetniški direktor: Jure Skubic

Režiser: Ven Jemeršič

Produkcijska hiša: Supermarket

Fotograf: Miran Juršič

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji