jubin
Opaženo

Kapljica navdiha

Agencija New Moment Ljubljana je za proizvajalca barv JUB pripravila oglaševalsko akcijo, v kateri izpostavlja premaze, namenjene zaščiti lesa in kovine.

Kratek opis akcije: »Včasih je vse, kar potrebujemo, kapljica navdiha. In barve JUBIN, seveda. Zidne barve JUB na slovenskem trgu potrošniki že dobro poznajo, a del družine, ki se ponaša s tradicijo in kakovostnimi izdelki, so tudi barve in premazi JUBIN. Z navdihom in barvami lahko uporabniki v katerih koli lesenih ali kovinskih predmetih, ki so jim ljubi, uživajo še dolgo po prenovi. Naj bo to najljubša lesena igrača ali pa unikatno kolo v novih barvah, vse se začne le s kapljico navdiha,« praviju v JUB-u.

Z oglaševalsko akcijo so želeli potrošnike opozoriti, da ima JUB barve tudi za njihove najljubše predmete, in sicer v novi embalaži. Jubin Decor Universal je prejel tudi certifikat Izbran produkt leta 2020 kot najboljša izbira za dekorativno zaščito lesenih in kovinskih površin.

jubin2

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglas, digitalno oglaševanje

Predstavnice naročnika: Jelka Slatinšek, Simona Sojer, Nastja Iskra in Aleksandra Dacheva

Vodja projekta v agenciji: Helena Škof Mihovilovič

Kreativni direktor: Luka Kobale

Tekstopiska: Barbara Brodnik

Umetniški direktor: Jure Skubic

Režiser: Ven Jemeršič

Produkcijska hiša: Supermarket

Fotograf: Miran Juršič

Medijska agencija: Media Publikum

Intervju

jure tovrljan
04. 06. 2020

Da lahko dobra ideja v dobi digitalizacije in globalizacije preseže vse meje, je na…

"Stik z mano so vzpostavila tudi nekatera od podjetij, katerih logotip sem si izposodil. V glavnem so mi čestitali, zanimivo pa je tudi to, da…

steven
25. 05. 2020

To je ključno vprašanje, ki bi si ga moralo v »novi normalnosti« zastavljati vsako…

Razumevanje človeka in ne le stranke ter s tem dodajanje človeške vrednosti je nujna sestavina, da postanete partner v življenju ljudi.

Manca Korelc
25. 05. 2020

Manca Korelc je samostojna podjetnica in specialistka za LinkedIn, ki se strastno in…

Tudi to, kako se pojavljam na družbenih omrežjih, je del mene. Če si nepristen, boš takšen tako v živo kot na spletu, in nasprotno, če tudi sicer…

Naši avtorji