ind. srecanj
Opaženo

Kako ohraniti slovensko industrijo srečanj?

Industrija srečanj je ena od tistih, na katero je »koronakriza« najbolj vplivala.

Predstavniki industrije so zato vladi, odgovornim ministrstvom, predstavnikom državnega zbora, evroposlancem, zbornicam, nekaterim predstavnikom lokalnih skupnosti ter vsem poslanskim skupinam poslali nujen poziv za sprejem dodatnih ukrepov za ohranitev slovenske industrije srečanj. Poziv je že podpisalo preko 300 podjetij, njihovo število pa še narašča.

V industriji srečanj je ogroženih več kot 2000 delovnih mest, neposredno pa še 6500. Več kot 350 podjetij bo težko preživelo brez neposredne pomoči države, saj ocenjujejo, da bo v panogi v letu 2020 izpadel praktično ves letni promet (270 milijonov evrov). Predstavniki agencij za organizacijo dogodkov, cateringa, kongresnih hotelov, kongresnih/razstaviščnih centrov, ponudniki marketinških storitev za dejavnost, izvajalci in izposojevalci prireditvene in sejemske opreme in storitev za dogodke ter posebnih prizorišč za dogodke so se zato demokratično organizirali kot »Slovenska industrija srečanj«. Veseli so, da so jih v okviru predloga tretjega protikoronskega zakona prepoznali kot del turizma. Dosedanje ukrepe vlade podpirajo, vendar poudarjajo, da je še vedno odprtih veliko vprašanj. Od vlade si predvsem želijo jasna zagotovila, kdaj lahko spet začnejo z delom.

31. maja 2020 naj se dovoli večina dogodkov

V ta namen so pripravili Predlog priporočil za izvajanje poslovnih srečanj in dogodkov v času pandemije Covid-19. Pri terminih sproščanja predlagajo, da se uskladimo z državami, po katerih se običajno zgledujemo in imajo podobno epidemiološko situacijo, na primer z Nemčijo. »Naš predlog je, da se 31. maja 2020 dovolijo vsi dogodki z izjemo večjih javnih zabav koncertnega in plesnega tipa, kjer občinstvo kroži in je težko zagotavljati socialno distanco. Za slednje predlagamo 31. avgust 2020, če bo epidemiološka situacija to dopuščala,« so zapisali in poudarili, da so še vedno odprti tudi zanje ključni trije ukrepi za zagotavljanje likvidnosti. Med njimi je predvsem pomembno podaljšanje ukrepov na področju sofinanciranja prispevkov za zaposlene in delnega nadomestila plač in regresov za vsaj šest mesecev po koncu epidemije.

 

V novem MM-u, ki izide v četrtek, 28. maja 2020, si boste lahko prebrali prispevek Jake Gornika, ustanovitelja in direktorja FM Agencije, ki je prav tako med podpisniki omenjenega poziva, o novih izzivih industrije srečanj. »Trenutna situacija, ko virus pustoši tako na zdravstvenem kot tudi na gospodarskem področju, ponuja priložnost hitrejše digitalizacije podjetij in njihovih aktivnosti. Ta nam omogoča večji zajem informacij, ki jih podjetja lahko dolgoročno izkoristijo za boljši in popolnejši nastop na trgih,« je zapisal med drugim.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji