Joker Out izbira SPAR
Opaženo

Joker Out izbira SPAR

Agencija 101 je za SPAR Slovenija in v sodelovanju s skupino Joker Out zasnovala novo mladostno kampanjo »Izberi po svoje«, ki slavi individualnost, pristnost in upiranje prepričanju, da je življenje črno-belo.

Kratek opis akcije: Kampanja obeležuje začetek sodelovanja med SPAR-om in Joker Out – trenutno najbolj prepoznavnim glasom mlajše generacije. Nastala je iz preprostega, a močnega uvida: vsak član benda ima svoj tempo, okus in pristop k življenju. In SPAR ima ponudbo, ki to razume.

»Vedeli smo, da mora biti kampanja avtentična in polna karakterja – tako kot fantje iz benda. Namesto generičnih situacij smo v ospredje postavili resnične prehranske izbire članov skupine in jih povezali z njihovo osebnostjo,« pravijo v Agenciji 101. Tako Bojan pove, da je zanj vse v ravnotežju, za Krisa je vse v energiji, Jure ceni prefinjene okuse (oddelka s prigrizki), Nace se rad predaja užitku, kljub temu, da ne sme jesti glutena. Za Jana, ki v oglasu poje kar surov ingver, pa je moč v spontanosti. Oglasi iz kampanje so le na YouTubu presegli že več kot milijon ogledov.

Ključni element komunikacije je tudi personaliziran SPAR hladilnik, polepljen z edinstvenimi stickerji. Bend spremlja v zaodrju in je napolnjen z izdelki, ki so si jih izbrali sami.

»S kampanjo Izberi po svoje SPAR mladim ne ponuja navodil, kaj je prav, temveč jih spodbuja, da zaupajo svojim občutkom in izberejo tisto, kar najbolj ustreza njim. Vse, kar za to potrebujejo, pa jih seveda čaka v SPAR-u,« pravijo snovalci akcije.

Izberi po svoje

Elementi akcije: pristajalna stran, video in statični oglasi, objave na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Maja Zajec, Sabina Ivanov, Nataša Purgaj, Aleš Popič in Lidija Rakuša

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Umetniški direktor: Miha Grobler

Tekstopiska: Urška Čuk

Oblikovalka: Ivana Katarina Milinković

Direktorica projekta: Tina Slivnik

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Strokovnjakinja za strateško komuniciranje: Špela Vuga

Strateginja za vsebinske platforme: Maša Erčulj

Video produkcija: Studio 7

Režiser: Mark Pirc

Glasba: Joker Out

Fotografinja: Urša Premik

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji