jimmy2
Opaženo

Jimmy Fantastic – debelo drugačna čokolada.

Jimmy Fantastic je nova znamka »debelo drugačne čokolade«, ki jo je Atlantic Grupa na slovenskem in hrvaškem trgu prvič predstavila letošnjega aprila.

Kratek opis akcije: Kot pravijo v Atlantic Grupi, je Jimmy Fantastic znamka, ki govori vsakodnevni jezik ljudi in prav ljudi postavlja v središče vsega, kar počne: »Želi presenetiti, razvedriti, nasmejati in napolniti usta z vrhunsko čokolado. Ne nujno v tem vrstnem redu. Z Jimmyjem ni nikoli dolgčas, naj gre za komunikacijo na policah, jumbo plakatih ali televiziji. Ker Jimmy ni stanovanjski kredit – temveč čokolada!«

Na teh izhodiščih so tako konec aprila na nov izdelek želeli opozoriti slovenske in hrvaške čokoholike in tudi tiste, ki bodo to šele postali, ko bodo prvič okusili čokolado Jimmy Fantastic. Zato so zasnovali oglaševalsko akcijo, ki bi – tako kot čokolada – uporabnike razvedrila in nasmejala. Pa ne zgolj v prenesenem pomenu. Središče akcije je namreč postala »joke arena« Jimmy Fantastic, v kateri so se uporabniki lahko nasmejali ob prebiranju šal drugih uporabnikov, pa tudi šal znanega slovenskega komika Boštjana Gorenca – Pižame in hrvaškega komika Gorana Vugrinca. Vsak uporabnik je lahko oddane šale ocenil ali pa napisal svojo, še bolj smešno.

Šalili so se tudi pri načinu glasovanja za šale in pri tem uporabili (predvsem uporabnikom Tinderja) dobro znano mehaniko – swipe desno, če ti je šala všeč, in levo, če se ti zdi slaba. Nasprotno pa se niso šalili pri nagradah – Jimmy Fantastic je vsakega uporabnika, ki je ocenil šale ali napisal svojo, nagradil z brezplačno čokolado.

V »joke areno« so vabili preko različnih stičnih točk. Ljubljano in Zagreb so tako preplavili plakati in svetlobni oglasi z zabavnimi sporočili, preko katerih se je Jimmy »pohvalil« s svojimi glavnimi konkurenčnimi prednostmi – z debelino čokoladne tablice in bogatim čokoladnim okusom, ki napolni usta že ob prvem grižljaju. Na čokoladne megakose, ob katerih so vse druge čokolade videti, kot da se je čeznje zapeljal valjar, pa opozarjajo tudi televizijski oglas in radijske aktivacije.

Da je pri Jimmyju drugačno res prav vse – od imena znamke, dizajna, embalaže, teže in okusa čokolade, predvsem pa načina komunikacije –, pa je najbolje pokazala digitalna komunikacija, in sicer na lastnih kanalih družbenih omrežij Facebook in Instagram ter preko elektronske pošte in kanalov digitalnega oglaševanja. Na njih je Jimmy uporabnike nagovarjal kot svoje nove internetne »frende« – v prvi osebi jih je zabaval z jezikovno sproščenimi, zabavnimi, včasih rahlo sarkastičnimi in zbadljivimi (a vedno prijaznimi) sporočili ter s prav takšnimi komentarji, ki so jih prenesli tudi v neposredno komunikacijo z uporabniki preko zasebnih sporočil in sporočil elektronske podpore uporabnikom.

»Odziv uporabnikov je bil prav takšen kot komunikacija – res fantastičen. Saj ne da bi se hvalili, a o upešnosti akcije priča podatek, da se je v joke areni registriralo preko 150.000 uporabnikov, ki so napisali več kot 25.000 šal. Profilom Jimmy Fantastic za zdaj sledi preko 5.000 uporabnikov na Facebooku in skoraj 3.000 uporabnikov na Instagramu,« pravijo snovalci akcije. »Čeprav je Jimmy v tem času že razdelil vse brezplačne čokolade in razglasil zmagovalce, ima v rokavu še kar nekaj adutov, s katerimi bo redno zabaval in presenečal svojo že zdaj številčno bazo ljubiteljev vrhunske čokolade,« še obljubljajo.

jimmy2

Elementi akcije: spletna stran, družbena omrežja, digitalno oglaševanje, televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje

Predstavniki naročnika: Tihana Vranković, Simon Žalec, Tomislav Rašković in Kristina Marija Jurčić

Digitalna agencija: DROM agency

Strateška direktorica v agenciji: Milena Jakovljević (DROM agency)

Vodja naročnika v agenciji: Zala Maček (DROM agency)

Kreativni in vsebinski strategi: Milena Jakovljević, Kristjan Klemenčič, Maša Stanič, Zala Maček in Marko Klemen (DROM agency)

Tekstopisci: Maša Stanič, Kristjan Klemenčič, Martina Levar in Zala Maček (DROM agency)

Oblikovni strateg: Marko Klemen (DROM agency)

Izvedbena oblikovalca: Lazar Todorović in Marko Klemen (DROM agency)

Zasnova, načrtovanje, oblikovanje in razvoj spletnega mesta: Kreatorij

Strateški direktor: Aljoša Gomilšek (Kreatorij)

Kreativni direktor: Matej Butala (Kreatorij)

Direktor razvoja: Marko Bratkovič (Kreatorij)

Vodja mikroanimacij in interakcij: Ciril Trček (Kreatorij)

Vodja projekta: Kim Gomilšek (Kreatorij)

Oblikovalca: Ciril Trček in Samo Novinšek (Kreatorij)

Razvoj: Marko Bratkovič, Ciril Trček in Borut Ratej (Kreatorij)

Produkcijska hiša:  Spellcaster & Bunker VFX

Režiser: Tonči Klarić

Medijska agencija: Pro Media Group

Trajanje akcije: od 28. aprila-20. maja 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji