zavarovalnica triglav
Opaženo

Jaz sem življenje

»Jaz sem življenje« je nova komunikacijska akcija za življenjska zavarovanja in dodatna zavarovanja za hude bolezni Zavarovalnice Triglav. Celostno oglaševalsko zgodbo so zasnovali v agenciji SHIFT.

Kratek opis akcije: Kot pravijo snovalci akcije, je ta poklon veličini življenja in vsej njegovi lepoti. Pri snovanju zgodbe so izhajali iz vprašanja: »Kaj je življenje?«, odgovor pa prepustili življenju samemu. V akciji tako življenje postane prvoosebni protagonist, ki nam pripoveduje zgodbo o sebi in vsemu, kar je.

V krovnem videu za življenjska zavarovanja spremljamo kratke zgodbe različnih ljudi. Skupaj z vrhunskimi športniki doživljamo vzpone in padce, trenutke tišine v naravi in čustvenost ob pomembnih življenjskih trenutkih naključnih posameznikov. Oglas za dodatno zavarovanje za hude bolezni pa z enako narativo, a nekoliko drugačno energijo, prikaže zgodbo o neusahljivi življenjski moči, pogumu in ozdravitvi.

»Akcija je zgodba o ljudeh, najlepših trenutkih in najtežjih preizkušnjah, o drobnih stvareh, ki to niso, in velikih življenjskih mejnikih. In prav vsi so brez najmanjšega dvoma vredni, da jih zavarujemo,« pravijo v Zavarovalnici Triglav.

triglav1

triglav2

triglav3

triglav4

triglav5

triglav6

Elementi akcije: televizijsko, spletno, radijsko in zunanje oglaševanje, družbena omrežja, vsebinski marketing

Predstavniki naročnika: Tjaša Kolenc Filipčič, Julija Kotnik, Jaka Jauh, Sara Rogel, Inga Batur, Alenka Hlebec in Nika Uhan

Vodja projekta v agenciji: Teja Rajšp

Strateška direktorica: Špela Žorž

Kreativni direktor: Luka Bajs

Tekstopisca: Eva Gradišnik in Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Oblikovalca: Matija Primc in Andraž Grulja

Strateginji digitalnega in vsebinskega marketinga: Teja Rajšp in Sabrina Slak

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Gregor Vesel

Direktor fotografije: Dominik Istenič

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Peter Giodani

Medijska agencija: Media Publikum

Vodje medijskih projektov: Sašo Pinosa, Miha Kocjančič in Jana Lavrič

Trajanje akcije: od 15. marca 2021

Naslovnica 478

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

nika
08. 04. 2021

Slovenski startup Epidemic ima ambicije zgraditi najmočnejšo skupnost nano- in…

Postati želimo simbol avtentičnosti v vplivnostnem marketingu. Zgraditi želimo najmočnejšo skupnost nano- in mikrovplivnežev na svetu, ki temelji na…

franja1
03. 04. 2021

To so besede Maje Oven, ki je s svojim prispevkom pri organizaciji Maratona Franja in…

amy rodgers
01. 04. 2021

Leto 2020 je svet postavilo pred neslutene izzive. Prihodnost je sicer nehvaležno…

»Leto 2020 je direktorjem marketinga ponudilo priložnost, da se 'resetirajo', inovirajo in razmišljajo zunaj ustaljenih okvirov,« pravi Amy…

Naši avtorji