HoT izbor
Opaženo

Jasno, te cene so HoT

V spomladanski oglaševalski akciji najhitreje rastoči virtualni mobilni operater HoT, Hofer Telekom, izpostavlja cene svojih storitev. Akcijo je zasnovala agencija Mayer McCann.

Kratek opis akcije: Po tem, ko je HoT v lanskem letu zabeležil več kot 100.000 slovenskih uporabnikov in ostaja pomemben igralec na področju mobilne telefonije, nadaljuje v prepoznavni komunikaciji na osnovi krovnega slogana »Jasno, to je HoT«. 

Aktualna pomladna akcija temelji na izsledkih raziskave Aragon BrandTrack (iz novembra 2020), v kateri so slovenski mobilni uporabniki med drugim navedli, da po njihovem mnenju HoT ponuja svoje storitve po najboljši ceni. Uporabniki HoT-a so hkrati izkazali tudi visoko zadovoljstvo s storitvami, saj kar 96 % med njimi ne želi zamenjati operaterja.

Dvopomenski naslov akcije »Jasno, te cene so HoT« izpostavlja ključno in s strani potrošnikov prepoznano korist, hkrati pa poudarja preglednost in razumljivost celotne ponudbe. Posamezni podnaslovi kot sekundarna sporočila dopolnjujejo naslov akcije z navedbami rezultatov iz raziskave. Komunikacija je podprta z igrivim in nazornim vizualom v značilnem slogu.

hot4

hot5

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje, spletno in mobilno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina in Aljaž Pomberg

Vodja projekta v agenciji: Brigita Marinč

Kreativni direktor: Matjaž Požun

Umetniška direktorica: Petja Montañez

Tekstopisca: Michal Lamprecht in Sonja Zlobko

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji