LIDL
Opaženo

Januar; mesec razumevanja, osebnih izbir in srčnih manir s kampanjo #TvojaIzbira

Lidl Slovenija z novo kampanjo s sloganom »Še več izbir in srčnih manir« sporoča, da ni le trgovina, ampak prostor, kjer se prepletata raznolikost ponudbe in svoboda izbire. Kampanjo so zasnovali v sodelovanju z DROM agency.

Prehrana po tvoji izbiri, brez opravičil

»Leta 2025 bi morala biti prehranska svoboda samoumevna, pa pogosto ni tako,« pravijo snovalci kampanje. Razlagajo, da se ljudje, ki izberejo alternativne prehranske izdelke – naj gre za vegane, osebe z intolerancami ali tiste, ki imajo preprosto raje ovseno mleko (opala, napitek) kot mleko živalskega izvora – še vedno soočajo z nerazumevanjem, očitki in nestrpnostjo. Komentarji na družbenih omrežjih in v vsakdanjih pogovorih razkrivajo, da je drugačnost pri prehranjevanju še vedno pogosto označena kot izbirčnost ali »kompliciranje«.

»Lidl, ki že vrsto let ponuja široko paleto alternativnih izdelkov pod krovnim konceptom Tvoja izbira, je v januarski kampanji naredil še korak naprej. S sporočilom 'Še več izbir in srčnih manir' želi preseči stereotipe in ustvariti družbeno okolje, kjer so omenjene izbire sprejete brez predsodkov,« pravijo snovalci kampanje.

lidl

Od negativnih komentarjev do pozitivne spremembe

Osrednji element kampanje predstavlja presenetljiv preobrat. Kako lahko negativen odnos in nerazumevanje do alternativnih prehranskih odločitev postaneta navdih za pozitivno komunikacijo o svobodi izbire? Lidl s svojo kampanjo nagovarja obe strani:

  • tiste, ki imajo zadržke do alternativnih prehranskih izbir, tako da jih spodbuja k strpnosti in odprtosti, ter
  • tiste, ki te izdelke že uporabljajo z vlivanjem poguma, da svoje odločitve zagovarjajo s ponosom in lahkotnostjo.

Kampanja, ki ustvarja pogovor

»S sloganom 'Še več izbir in srčnih manir' Lidl aktivno vabi k pogovoru tako na družbenih omrežjih kot na ulici. Kampanja vključuje različne formate, ki vsak na svoj način osvetljujejo raznolikost prehranskih izbir in pomen sprejemanja,« so razložili.

  • Vplivneži z močnimi zgodbami: Serija kratkih videov predstavlja relevantne vplivneže, ki med pripravo obroka delijo svoje izkušnje z alternativnimi izdelki iz Lidla. Ob tem odkrito govorijo o neprijetnih vprašanjih ali očitkih, s katerimi so se srečali zaradi svojih prehranskih odločitev, ter poudarjajo, zakaj je razumevanje ključno.
     
  • Družbena omrežja kot glas raznolikosti: Na Lidlovih profilih potrošnike zabavajo zanimiva dejstva, povezana z alternativnimi prehranskimi izbirami, obenem pa jih spodbujajo k deljenju lastnih izkušenj. Vprašanja, kot so »Kakšen je bil najneprijetnejši komentar na vašo prehransko izbiro?« ali »Kako se odzovete na očitke?«, ustvarjajo prostor za izmenjavo mnenj.

LIDL

  • Intervjuji z mimoidočimi: Lidl se je z ekipo odpravil na ulice, kjer so kupci delili svoje zgodbe o alternativnih izbirah in odzivih družbe nanje.
     
  • Mestni plakati s hudomušnimi recepti: Trojčki plakatov po mestnih središčih s preprostimi, a udarnimi sporočili ter recepti (npr. “Veganska bolonjska dramica s testeninami” in “Troslojni tiramisu očitkov brez glutena in laktoze”), ki so ustvarjeni na podlagi vsebine iz negativnih komentarjev, jasno nagovarjajo k spoštovanju izbire.

Na izbire in srčne manire!

»S kampanjo 'Še več izbir in srčnih manir' Lidl ne prodaja zgolj izdelkov, temveč vrednote. To je zgodba o več kot le prehranskih izdelkih. Je zgodba o odprti družbi, kjer so različne izbire sprejete in cenjene. Januar v Lidlu postaja simbol spoštovanja, razumevanja in srčnih manir, ki jih vsi potrebujemo,« so še zaključili.

Predstavniki naročnika: Anita Srac, Tanja Knez, Tea Inkret, Manca Skrbinšek, Lea Grilc, Katja Galjot, Veronika Šavrič, Katja Petač, Andraž Kebe, Miha Čeperlin in Robert Gornik

Kreativna direktorica: Julija Somrak

Direktorica naročnika: Zala Maček

Starejša vodilna tesktopiska: Maša Stanič

Tekstopiski: Julija Somrak in Maša Stanič

Vodja projekta: Maruša Jakše

Kreativni direktor za vizualne zasnove: Marko Klemen

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Urednica družbenih omrežij: Brina Gorza, Žiga Kuhel

Produkcija in postprodukcija: Lara Rožemberg, Brina Gorza, Ana Teržan

Sodelujoči vplivneži: Klara Avsenik Žagar, Sašo Šketa, Gašper Plankar, Jernej in Maja Zver, Ana Zrimšek, Anastasia Moskalenko, Tanja Kocman, Kaja Berlot, Katka Bogataj, Jernej Ogrin, Lili Čadež, Jaka Polak, Andraž Žontar, Teja Muhič

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji