z
Opaženo

Izdelki Odlično imajo novo preobleko

Prigrizki iz oreškov in suhega sadja blagovne znamke Odlično imajo prenovljeno grafično podobo, o čemer smo se pogovarjali z oblikovalko Kristino Smodila.

Med sodobnim oblikovanjem in tradicionalnimi vrednotami

Kristina Smodila, ki je poskrbela za novo podobo znamke Odlično, je uvodoma dejala, da je ta sad dolgoletnega opazovanja trga, kupcev in trendov. »Seveda smo se na poti srečali z mnogimi izzivi, a smo našli primerno rešitev, ki je vizualno privlačna, funkcionalna in stroškovno optimalna. Želeli smo posodobiti videz, vendar obdržati zaupanje v kakovostno vsebino, ki so je kupci Odlično izdelkov navajeni. Se pravi, želeli smo najti razmerje med sodobnim dizajnom in tradicionalnimi vrednotami.«

Širitev barvne palete, dodatne grafike in nov font

Za bralce MM-a je razložila, da so se soočili tudi s samo opredelitvijo osebnosti blagovne znamke Odlično, torej, kdo so in koga nagovarjajo. »V preteklosti so po naši znamki posegali drugačni potrošniki kot danes. Zdaj pa želimo nagovoriti tudi mlajše generacije, saj so oreški, semena in suho sadje globalni trend superživil in se že nekaj časa 'lepo vzpenjajo' po lestvici prehranjevalnih navad. Predvsem mladi so danes bolj ozaveščeni glede zdravega prehranjevanja in zato smo želeli posodobiti linijo na način, da smo še vedno na voljo našim zvestim, dolgoletnim kupcem, vendar hkrati nagovarjamo tudi mlajšo skupino kupcev.«

Po tem, ko so določili osebnost blagovne znamke, so želeli vanjo vnesti več razgibanosti, kar so dosegli s širitvijo barvne palete. »Ne samo, da smo osvežili odtenek krovne rumene barve, najbolj prepoznavnega elementa naše blagovne znamke, dodali smo tudi nove barve za vsak izdelek. Barve smo dodali v slike hribov, ki na simboličen način ponazarjajo korenine našega podjetja Hrib d.o.o. in tudi na splošno slovensko pokrajino. To je bil za nas velik preskok, saj so bili naši dolgoletni kupci do zdaj vajeni le rumeno-modre kombinacije, ki pa nas je ob širjenju asortimana in vse bolj zasičenem trgu začela omejevati. Naš videz je bil v nekem trenutku tog in manj zanimiv. Poleg barvitosti smo se pri posodobitvi odločili za brezčasen font, ki je berljiv in jasno poda informacijo.« Oblikovalka dodaja, da so odstranili prozorno okno, saj je to boljše za zaščito samega izdelka, vsebino vrečke pa so opremili s fotografijo izdelka; kupci namreč kljub napisu zelo radi vidijo, kako je videti izdelek v vrečki. Embalaža je po novem boljša za ohranjanje kakovosti izdelka do konca roka trajanja in bolj trajnostna. »Vedno se trudimo, da pod imenom Odlično tudi vsebina ostane nič kaj drugega kot odlična,« zaključi sogovornica.

z

m

z

 

Intervju

Peter Vidmar
11. 09. 2024

»Športni marketing je strateško in učinkovito orodje za povečanje ugleda blagovnih znamk…

Učinkovitih sponzorskih aktivacij je zagotovo premalo. Vsako sponzorstvo potrebuje aktivacijo, saj je v nasprotnem primeru sponzorstvo bistveno manj…

Maria Luiza de Lange
07. 09. 2024

Maria Luiza de Lange je na konferenci inOrbit med drugim opozorila na pasti zlonamernih…

Kot pravi Maria Luiza de Lange, kar 70 odstotkov digitalnih vsebin ni dostopnih za osebe z različnimi oviranostmi, od tega 80 odstotkov novih…

Kragelj arhitekti
31. 08. 2024

Načini in oblike dela se hitro spreminjajo, zato so delovni prostori vse manj…

»Dobri delovni prostori so tudi strateško poslovno orodje, s katerim lahko podjetje vpliva na svojo podobo v javnosti ter na prepoznavnost in ugled…

Naši avtorji