z
Opaženo

Intesa Sanpaolo Bank: Prepusti se prijetnim dilemam mladosti

Intesa Sanpaolo Bank v svoji komunikaciji nadaljuje s konceptom »prijetnih dilem«. Tokratna kampanja, ki so jo zasnovali v Atomik studiu, nagovarja mlade, naj uživajo mladost, a odgovorno.

Kratek opis akcije: V novi komunikacijski akciji so v ospredje postavili »prijetne dileme«, s katerimi se srečuje večina dijakov in študentov. Mladi počnejo stvari, ki jih počnejo mladi. Tega jim ne moremo preprečiti, »težijo« pa jim že starši. Kaj lahko torej storimo? S prijaznimi namigi jim lahko svetujemo, a jim obenem pustimo, da uživajo v mladosti. V to smer so zasnovani tudi oglasi, ki se ob izpisu »namiga« zaustavijo za razmislek, nato pa se zabava nadaljuje. S kampanjo vabijo tudi k odgovornemu upravljanju svojih financ, saj so za dijake in študente pripravili povsem brezplačen Paket Mladi z vsemi ključnimi storitvami, ki jih mladi potrebujejo.

Elementi akcije: spletno oglaševanje, družbena omrežja, oglaševanje v kinematografih

Predstavnika naročnika: Igor Radovič in Maja Škof

Kreativni direktor: Tom Mezga

Oblikovalca: Anja Škerjanc in Damjana Suvee

Tekstopiska: Barbara Winkler Koren

Medijska agencija: Media Publikum

Termin akcije:  oktober in november 2024

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji