ikea
Opaženo

Ikea zagrabila viralne trende, a desetletje prepozno

Najnovejša oglaševalska akcija maloprodajnega velikana promovira prenovljeni program zvestobe Ikea Family. Čeprav program nagrajevanja, ki temelji na točkah, ni revolucionaren koncept za trgovca na drobno, se Ikea drži načela: »Bolje pozno kot nikoli.«

Prenovljeni program zvestobe Ikea Family se je na Švedskem že začel izvajati, do konca leta pa naj bi dosegel vse trge. Sporočilo »Bolje pozno kot nikoli« so pospremili z oživitvijo treh izzivov na družbenih omrežjih, ki so bili v modi pred približno desetimi leti. 

Harlem Shake, Mannequin Challenge, Bottle Flip

Oglasi, ki jih je ustvarila švedska agencija Åkestam Holst NoA, prikazujejo zaposlene v Ikei, ki se spopadajo s Harlem Shakeom (viralnim trenutkom iz leta 2013, v katerem skupine ljudi plešejo na odlomek iz pesmi »Harlem Shake«), Mannequin Challenge (trend iz leta 2016, v katerem udeleženci zamrznejo v manekenskem položaju) in Bottle Flip (pojav iz leta 2016, v katerem so ljudje vrgli delno napolnjeno plastenko v zrak in upali, da bo pravilno pristala).

Ikeini spoti izkoriščajo priljubljenost nostalgičnega marketinga in se pridružujejo blagovnim znamkam, kot so Spotify, Nintendo, Old Navy in Lipton, ki v zadnjem času oživljajo kulturne trende iz devetdesetih in zgodnjih dvatisočih.

Intervju

zz
25. 03. 2025

Kako je »Manca z Wolta« prišla na idejo, da bi ustvarila Akademijo za karieristke in…

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

Naši avtorji