ikea
Opaženo

IKEA spremenila domove Kanadčanov v razstavne prostore

IKEA je ob prihodu in odprtju prvih trgovin v kanadskem mestu Toronto promovirala svoje izdelke tako, da je spremenila domove ljudi v žive kataloge.

Trgovska veriga je izbrana stanovanja in hiše opremila s pohištvom in gospodinjskimi izdelki Ikea ter okoli oken postavila nekakšne okvirje, ki so dajali vtis velikega plakata. Vsa invovativna oglasna mesta so nosila slogan »Narejeno za življenje v središču mesta« in opis lokacij, kjer stoji nova trgovina.

»Ko smo se v oddelku za marketing pogovajali o tem, kako bi se predstavili v Torontu, smo pomislili: če so navdih za naše razstavne prostore domovi v Torontu, zakaj ne bi postavili svojih razstavnih eksponatov v domove v Torontu,« pravi Jordan Sequiera, vodja marketinške akcije za IKEA Kanada. »To je bila priložnost, da pokažemo prilagojenost Ikee življenjskim slogom in soseskam mesta.« Pri tržnokomunikacijski akciji jim je, kot pri vseh projektih v Kanadi, pomagala agencija Rethink.

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji