ikea
Opaženo

IKEA spremenila domove Kanadčanov v razstavne prostore

IKEA je ob prihodu in odprtju prvih trgovin v kanadskem mestu Toronto promovirala svoje izdelke tako, da je spremenila domove ljudi v žive kataloge.

Trgovska veriga je izbrana stanovanja in hiše opremila s pohištvom in gospodinjskimi izdelki Ikea ter okoli oken postavila nekakšne okvirje, ki so dajali vtis velikega plakata. Vsa invovativna oglasna mesta so nosila slogan »Narejeno za življenje v središču mesta« in opis lokacij, kjer stoji nova trgovina.

»Ko smo se v oddelku za marketing pogovajali o tem, kako bi se predstavili v Torontu, smo pomislili: če so navdih za naše razstavne prostore domovi v Torontu, zakaj ne bi postavili svojih razstavnih eksponatov v domove v Torontu,« pravi Jordan Sequiera, vodja marketinške akcije za IKEA Kanada. »To je bila priložnost, da pokažemo prilagojenost Ikee življenjskim slogom in soseskam mesta.« Pri tržnokomunikacijski akciji jim je, kot pri vseh projektih v Kanadi, pomagala agencija Rethink.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji