httpool snap
Opaženo

Httpool odslej zastopa tudi Snapchat, in sicer na 15-ih evropskih trgih

Snapchat, ena od vodilnih komunikacijskih platform z več kot 229 milijoni dnevno aktivnih uporabnikov, je imenoval Httpool za svojega zastopnika na 15-ih evropskih trgih, vključno s Slovenijo.

Httpool tako prevzema predstavništvo za oglaševanje na Snapchatu v Avstriji, Švici, na Finskem, Poljskem, v Romuniji, Grčiji, Sloveniji, Bolgariji, Litvi, Latviji, Estoniji, na Češkem, Slovaškem, Madžarskem in Hrvaškem. »Novo partnerstvo je za Httpool dodatno priznanje, da podjetje ostaja zanesljiv in zaupanja vreden partner vodilnih svetovnih medijskih platform,« so povedali v Httpoolu, podjetjem z zametkom v Sloveniji, ki danes deluje na več kot 30-ih trgih in je tudi uradni zastopnik za Facebook, Twitter, LinkedIn in Spotify.

Prava orodja in storitve za agencije in blagovne znamke

»Navdušeni smo nad to izjemno priložnostjo za sodelovanje s Snapchatom. Agencije in blagovne znamke so se zaradi spremenjenih razmer na trgu znašle v zahtevni situaciji. Odločeni smo, da jim bomo pomagali doseči vse tiste ciljne skupine, ki zdaj uporabljajo pametne telefone več kot kadar koli prej,« je dejal Timotej Gala, namestnik direktorja Httpoola. »Potrudili se bomo, da bomo agencije in blagovne znamke opremili s pravimi orodji in ponudili tiste storitve, ki jim bodo pomagale, da se znajdejo, obrnejo trende v svojo smer in dosežejo izjemne rezultate.«

Yabs Macauley, vodja globalnega partnerstva za Evropo in Afriko pri Snapchatu, pa je izrazil svoje zadovoljstvo nad tem, da so partnerstvo s Httpoolom še nadgradili in razširili na nove trge. »Httpool ima ogromno znanja in izkušenj, zato verjamemo, da se bodo popolnoma posvetili strankam in jim učinkovito svetovali glede optimizacije rezultatov na platformi Snap,« je prepričan.

Zanesljivo merjenje in ciljanje

Snapchat sicer ponuja zanesljivo merjenje in ciljanje za vse oglaševalce. Ti prejmejo vpoglede v podrobnosti prikazov, dopolnitev, eCPM, eCPV itd. Prav tako lahko vidijo rezultate in druge podrobnosti svojih filtrov, kot so swipe, ogledi, delitve, doseg in hitrost deljenja. Ponuja tudi več vnaprej pripravljenih ciljnih skupin za oglaševalce, kot so Snapove kategorije za življenjski slog, Snap Audience Match (SAM) ter ciljne skupine na podlagi starosti, spola, lokacije, naprave in ponudnika mobilnih storitev.

 

Intervju

emir mušić
03. 07. 2020

O tem, kako so se pri Šport TV-ju odzvali na krizne razmere in njihovih programskih…

Marian Salzman
20. 06. 2020

Za Marian Salzman, podpredsednico za globalno komuniciranje v družbi Philip Morris…

Če blagovna znamka v javnosti razlaga o svojih skrbeh, v resnici pa izkorišča delavce, se bo to tudi razvedelo. Gre za preprost etos: ljudje so na…

Karmeno Kesar
20. 06. 2020

Marketinški strokovnjak Kamenko Kesar je nedavno izdal že svojo tretjo knjigo Če bi moški…

Bralka, ki se je lanski dopust med branjem na plaži na glas smejala, bo kupila mojo tretjo, četrto, peto knjigo. Zelo malo izdelkov na trgu vas…

Naši avtorji