hot
Opaženo

HoT – Človekov najboljši operater

HoT, Hoferjev mobilni operater, je ob rojstnem dnevu s pomočjo agencije AV studio dobil novo komunikacijo povečanih paketov.

Kratek opis akcije: V agenciji AV Studio so novo komunikacijo za HoT – Hofer telekom zasnovali tako, da je ustrezala dvema kriterijema. Želeli so modularnost, ki jim omogoča preprosto izpostavitev in dopolnjevanje posamezne ponudbe, hkrati pa so to hoteli storiti na način, ki bo skladen z duhom časa in bo že s samo obliko sporočal, da gre za povsem digitalnega operaterja. »Navdih smo našli v pixel artu, ki je prispeval k novi podobi oglasov, za vsebino pa smo se naslonili na vrednote, ki jih ima HoT kot znamka. Lastnosti, kot so poštenost, enostavnost in dejstvo, da se povsem prilagodi našim potrebam, lahko krasijo le najboljšega prijatelja. In to HoT tudi je, najboljši digitalni prijatelj. Človekov najboljši operater,« pravijo v agenciji.

HoT

Elementi akcije: televizijski oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, komunikacija na družbenih omrežjih, letak

Predstavnici naročnika: Mojca Kastelec in Manca Kogej Vončina

Vodja projekta v agenciji: Dunja Bibianko Marovt

Kreativni direktor: Gal Erbežnik

Umetniški direktor: Vladan Srdić

Tekstopiska: Sara Mlinar

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji