Zamenjaj znamko
Opaženo

HOFER tudi jeseni nudi užitek ceneje

HOFER z nadaljevanjem kampanje »Zamenjaj znamko in uživaj ceneje« v oglaševalski eter pošilja nove zanimive pare izdelkov – od prehranskih do izdelkov za gospodinjstvo.

Kratek opis akcije: »Z nazorno primerjavo cen med HOFERjevimi in uveljavljenimi znamkami še naprej ponujamo jasen odgovor na vprašanje, ali je mogoče uživati enako, a po bistveno nižji ceni,« pravi trgovec, ki je tokrat v ospredje postavil zgodbe kinematografsko aktualnega Drakule, nogometnega prestopa Benjamina in zadovoljnega dojenčka. »Veliko ljudi je šele ob tej kampanji zaznalo, kako velike so razlike v ceni pri izdelkih, ki jih vsakodnevno uporabljajo. To začudenje se pogosto spremeni v navdušenje, saj ljudje ugotovijo, da za manj denarja dobijo vsaj toliko ali še več zadovoljstva, kot bi ga z nakupom dražje znamke,« še povejo.

Tudi v agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana se strinjajo, da kampanja odmeva zaradi svoje neposrednosti: »V času, ko blagovne znamke tekmujejo z velikimi obljubami, je prav dejanska primerjava tista, ki dokazuje očitno razliko, podira stara prepričanja in spodbuja k menjavi novih znamk za smotrnejši nakup.«

h1

h2

h3

h4

h5

h7

h8

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, letak, vsebine na kampanjski spletni strani

Predstavnice naročnika: Tamara Frank, Saška Zidanšek, Mojca Kastelec in Ana Osolnik

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodji projekta: Špela Petač in Vitan Hodnik

Strategija in načrtovanje: Maja Michieli

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniški direktorici: Nina Hojnik in Petja Selan

Digitalna produkcija: Matjaž Škufca in Robert Lupše

Produkcija televizijskih oglasov: Super16

Režiser: Gregor Vesel

Medijski zakup: GroupM

Začetek aktivnosti: september 2025

Intervju

miran
14. 11. 2025

Z Miranom Razorškom, generalnim direktorjem podjetja WOOP!, smo se pogovarjali o sanjah o…

ChatGPT je rekel: Že od začetka smo imeli v mislih tudi tuje trge, z zbranimi izkušnjami pa smo ugotovili, da lahko povsem samozavestno konkuriramo…

tuškej
07. 11. 2025

Objavljamo intervju z Mitjem Tuškejem, strategom in partnerjem v skupini Formitas, ki je…

Dober občutek je, da tvoje delo prepozna tisti del strokovne javnosti, ki si mu v svojem delu najbolj predan.

Komotar
03. 11. 2025

In ta strast je razvidna iz vsake minute pogovora s Cirilom Komotarjem, najbolj…

Moja vloga kot ustvarjalca vsebin je v bistvu precej sebična, saj hočem biti sam zadovoljen s tem, kar objavim. Imam res veliko srečo oziroma…

Naši avtorji