HOFER tudi jeseni nudi užitek ceneje
HOFER z nadaljevanjem kampanje »Zamenjaj znamko in uživaj ceneje« v oglaševalski eter pošilja nove zanimive pare izdelkov – od prehranskih do izdelkov za gospodinjstvo.
HOFER Slovenija
Kratek opis akcije: »Z nazorno primerjavo cen med HOFERjevimi in uveljavljenimi znamkami še naprej ponujamo jasen odgovor na vprašanje, ali je mogoče uživati enako, a po bistveno nižji ceni,« pravi trgovec, ki je tokrat v ospredje postavil zgodbe kinematografsko aktualnega Drakule, nogometnega prestopa Benjamina in zadovoljnega dojenčka. »Veliko ljudi je šele ob tej kampanji zaznalo, kako velike so razlike v ceni pri izdelkih, ki jih vsakodnevno uporabljajo. To začudenje se pogosto spremeni v navdušenje, saj ljudje ugotovijo, da za manj denarja dobijo vsaj toliko ali še več zadovoljstva, kot bi ga z nakupom dražje znamke,« še povejo.
Tudi v agenciji Saatchi&Saatchi Ljubljana se strinjajo, da kampanja odmeva zaradi svoje neposrednosti: »V času, ko blagovne znamke tekmujejo z velikimi obljubami, je prav dejanska primerjava tista, ki dokazuje očitno razliko, podira stara prepričanja in spodbuja k menjavi novih znamk za smotrnejši nakup.«







Elementi akcije: televizijsko, zunanje, tiskano in spletno oglaševanje, aktivacije na družbenih omrežjih, letak, vsebine na kampanjski spletni strani
Predstavnice naročnika: Tamara Frank, Saška Zidanšek, Mojca Kastelec in Ana Osolnik
Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač
Vodji projekta: Špela Petač in Vitan Hodnik
Strategija in načrtovanje: Maja Michieli
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Tekstopisec: Zmago Žnidaršič
Umetniški direktorici: Nina Hojnik in Petja Selan
Digitalna produkcija: Matjaž Škufca in Robert Lupše
Produkcija televizijskih oglasov: Super16
Režiser: Gregor Vesel
Medijski zakup: GroupM
Začetek aktivnosti: september 2025