pop hofer
Opaženo

HOFER scena z novo spevno pop različico

Po uvodnem rapu, zvokih domače harmonike in električne kitare je jesen na HOFER sceno prinesla lahkoten pop hit.

Kratek opis akcije: Ta poleg nalezljive melodije in besedila prinaša še edinstven ples. Zadnja žanrska priredba ob Ladovi novi pričeski in trendovski koreografiji tako nadaljuje tradicijo in je doživela izjemen odziv na HOFER-jevih družbenih omrežjih. Videospoti HOFER scene so namreč do zdaj zbrali že več kot 3,7 milijona ogledov. »Številke so ponovno zavidljive. Samo zadnji video, dolg 120 sekund, je preko različnih platform zbral krepko čez pol milijona ogledov. Skoraj vsakič rekordno pa je tudi število sodelujočih ob podpornih nagradnih igrah in spletnih natečajih, h katerim vabimo tudi tokrat,« so povedali pri HOFER-ju. »Z vedno novimi presenetljivimi variacijami dobi HOFER scena vedno nov zalet. Zanimivih glasbenih žanrov pa tako hitro še tudi ne bo zmanjkalo,« pravijo snovalci akcije, ki so tokrat pripravili tudi »kreativen odvod krovne kampanje«.

Gre za spletno aktivacijo, natečaj Zvezde HOFER scene, ki poziva posameznike, da izrazijo kreativnost, ustvarijo vsebine, jih naložijo na ogled na spletno stran in soustvarijo HOFER sceno. »Gre za celovito platformo ustvarjalnosti, ki z duhom enotnosti poveže najrazličnejša zanimanja ljudi in jih za njihovo izraznost nagrajuje. Pozitivno motivira ljudi, ustvarja sproščeno skupnost, nudi priložnosti za izkazovanje kreativnega potenciala in potrditev posameznikovih aktivnosti,« pravijo.

hof1

hof2

hof3

hof4

hof5

hof6

hof7

Elementi akcije: televizijski, radijski, tiskani in spletni oglasi, oglasi, zunanji plakati, oglasi na družbenih omrežjih, letak HOFER, komunikacija na prodajnih mestih, lastni kanali HOFER, spletna stran Zvezde HOFER scene.

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Manca Kogej Vončina, Urša Golob Pezdirc, Rok Ficko, Eva Poljanšek in Nadja Jurca

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Direktorica projekta v agenciji: Petra Hočevar

Kreativni direktor: Toni Tomašek

Tekstopisci: Zmago Žnidaršič, Lado Bizovičar in Jure Karas

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Izvedbeni oblikovalec: Siniša Šafarić

Medijska strategija in zakup: Lidija Rom/Starcom (Publicis Groupe)

Vsebinski marketing: Klemen Bobnar/MSL (Publicis Groupe)

Video produkcija: Super16

Režiser: Mark Pirc

Avdio produkcija: Matjaž Zdešar

Priredba original glasbe: Dravle Records

Avtorja pop priredbe: Gašper Konec in Damjan Jovič

Avtorja izvirne glasbe: Stephen Kugler in Clemens Marx

Fotografa: Primož Bregar in Bit Sever

Upravljanje družbenih omrežij: Sonce.net

Izvedba nagradnega natečaja: Sonce.net (Nina Dinjaški, kreativna direktorica, Sonja Zlobko, digitalna strateginja in tekstopiska, Gregor Šuštar, oblikovalec in načrtovalec uporabniške izkušnje)

Izdelava spletne strani: spletnaPOSTAJA

Trajanje akcije: september–oktober 2021

484

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

moynihan
09. 10. 2021

Med številnimi uglednimi mednarodnimi govorci na festivalu kreativnosti Zlati boben bo…

Neuspeh se pogosto stigmatizira in redko slavi kot učna izkušnja. Posledično mnogi odrasli in otroci nimajo zdravega odnosa do neuspeha ali tveganja.

roman
08. 10. 2021

Ob tridesetletnici delovanja agencije Votan komunikacije smo se pogovarjali z njenim…

Filozofije, ki stoji že 30 let, tako kot ne menjaš konja, ki zmaguje, ne gre spreminjati. Pri nas je na prvem mestu kultura, tako v medčloveških kot…

škrabec 2
06. 10. 2021

»Če bi v Evropi za 10 % povečali delež na novo zgrajenih hiš iz lesa, bi količino CO2…

Prepričani smo, da lahko preko paviljona predstavimo tip lesene gradnje, ki vsebuje vsa trajnostna načela, se zmore prilagajati še tako zahtevnim…

Naši avtorji