hofer scena2
Opaženo

Hofer scena

Hofer tudi letos nadaljuje v ritmu Hofer scene. Po »udarni« uvodni oglaševalski akciji so oglasno uspešnico z Ladom Bizovičarjem tokrat prilagodili letnemu času. Na novo so zasnovali tudi motive za zunanje in tiskane oglase.

Kratek opis akcije: V Hoferju pravijo, da oglaševalska akcija v svojem nadaljevanju ostaja vidna in aktualna tudi v novem letu. »Izvirnost same akcije se odraža tudi v naših digitalnih nagradnih natečajih – od koreografij in rimanja do trenutnega ustvarjanja zabavnih in kreativnih domislic,« sporočajo iz Hoferja.

Tudi v agenciji Saatchi & Saatchi, kjer so zasnovali nadaljevanje akcije, so ponovno zadovoljni z rezultati. Njihov pogled pa je že usmerjen naprej: »Glasbeni videospot Hofer cena je eden od redkih slovenskih oglaševalskih izdelkov, ki je zgolj na platformi YouTube presegel milijon ogledov. Še bolj veseli pa smo, da se besedilo pesmi vsestransko uporablja tudi v vsakdanji pogovorni rabi,« pravijo.

hofer scena1

hofer scena2

hofer scena 3

hofer scena 4

Elementi akcije: televizijski in tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih

Medijska agencija: Starcom

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Urša Golob Pezdirc, Polona Stanovnik, Andrej Hrovat, Nina Praprotnik, Rok Ficko, Eva Poljanšek, Aleksandra Loredan in Pia Krajnc

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Strateško načrtovanje: Maja Michieli

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Besedilo pesmi: Jure Karas

Glasbeni producent: Damjan Jovič za Dravle Records

Digitalna zasnova in produkcija: Matjaž Škufca

Izvedbeno oblikovanje: Siniša Šafarić

Avdio-video produkcija: Super16

Režija: Mark Pirc

Fotografija: Primož Bregar

Medijska taktika in medijski zakup: Starcom

Naslovnica 477

Naroči se na MM in prihrani do 30%!

Intervju

petra grosman
06. 03. 2021

Petra Grosman je že deset let ena od najpomembnejših članic ekipe, ki organizira svetovni…

Ko spremljaš to uspešno zgodbo od samih začetkov, ko si priča dejstvu, da je mogoče iz neprepoznavnega športa narediti privlačen šport s trumo…

lesnina
03. 03. 2021

Po mnenju številnih sta Lesnina in Futura DDB v teh dneh predstavili resnega tekmeca za…

Nastopajoči so absolutno dodana vrednost tega oglasa. Še zdaj ne morem verjeti, da smo imeli takšno srečo.

MITO MIHELIC
27. 02. 2021

Oblikovalski strateg Mito Mihelič se pri svojem delu v največji meri posveča razumevanju…

»Ni vam treba biti oblikovalec, da v podjetje uvajate design thinking; morda celo bolje, če niste. Oblikovalci so najslabši možni design thinkerji,…

Naši avtorji