izbor hofer
Opaženo

Hofer scena

Hofer se predstavlja z oglaševalsko akcijo oziroma dvominutnim videospotom z Ladom Bizovičarjem v glavni vlogi.

Kratek opis akcije: Kot poudarjajo v Hoferju, je akcija tudi dokaz procesne in stroškovne optimizacije znotraj skupine Hofer/Aldi, saj je Slovenija ob Avstriji in Nemčiji tretja država s svojo različico pesmi. »Hofer cena je sopomenka za najboljše razmerje med kakovostjo in ceno, zato smo v njeno čast naredili celo sceno. Akcija izstopa z dvominutnim videospotom z Ladom Bizovičarjem, v katerem slavimo življenje brez odrekanja, saj naša cena prav vsakemu omogoča, da zaživi, kot si želi,« pojasnjujejo.

V agenciji Saatchi&Saatchi dodajajo, da ritem pesmi za pozorne poslušalce ne bo nov. »V sklopu pripravljanja terena za Hofer sceno smo 'melodijo' pesmi dejansko predstavili že na začetku tega leta v akciji 'Dobrodošli'. Zdaj, ko je z Ladom dobila še rimajočo besedilo, je vse skupaj še bolj udarno,« menijo.    

hofer1

hofer2

hofer3

hofer4

hofer5

Elementi akcije: glasbeni video, televizijski oglasi, tiskani oglasi, zunanje in spletno oglaševanje, interni kanali (spletno mesto hofer.si, letaki, plakati, e-novice, interno komuniciranje), komunikacija na družbenih omrežjih, odnosi z mediji

Predstavniki naročnika: Mojca Kastelec, Andrej Hrovat, Vid Dežman, Nastja Ižanc, Polona Stanovnik, Eva Poljanšek, Maja Rotovnik, Rok Ficko in Teja Gašperšič

Direktorica naročnika v agenciji: Špela Petač

Vodja projekta v agenciji: Petra Hočevar

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Strateška načrtovalka: Maja Michieli

Tekstopisec: Zmago Žnidaršič

Umetniška direktorica: Špela Drašlar

Besedilo pesmi: Lado Bizovičar, Jure Karas in Zmago Žnidaršič

Glasbeni producent: Damjan Jovič za Dravle Records

Stratega za digitalno oglaševanje in družbena omrežja: Petra Hočevar in Polona Stanovnik

Digitalna snovalca in producenta: Matjaž Škufca in Robert Lupše

Izvedbena oblikovalca: Siniša Šafarić, Jasna Vejselovič

Fotografinja: Suzan Gabrijan

Avdio-video produkcija: Super16

Medijska agencija: Starcom

 

483

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji