zz
Opaženo

Herbalne vode kot odgovor na zahteve sodobnih potrošnikov

Na trgovskih policah smo opazili funkcionalne vode DoNatural s tako imenovanimi postbiotiki, inovativnimi aktivnimi sestavinami, ki naj bi večplastno delovali na presnovo in dobro počutje.

Iz Donata so za bralce MM-a sporočili, da so negazirane herbalne vode DoNatural namenjene hidraciji z dodano funkcionalnostjo. Na voljo so v treh okusih, in sicer aloe vera,  meta in limonska trava s citrusi. Vsaka različica temelji na izvlečkih zelišč, ki so  v tradicionalnem zdravilstvu poznane po svojih pozitivnih učinkih, vsebujejo pa tudi izbrane minerale, ki podpirajo normalno delovanje telesnih funkcij in imajo pozitiven vpliv na metabolizem. Pri tem poudarijo, da predstavljajo nežno podporo telesu, zato se jih lahko uživa v večjih količinah. Poleg tega so brez barvil ali arom, slajene le s sadnimi izvlečki, zaradi česar so primerne za tiste, ki pazijo na vnos sladkorja.

»Herbalne vode so odgovor na zahteve sodobnih potrošnikov, ki želijo poskrbeti za svoje telo na naraven način, brez kompromisa pri okusu. Zato smo ponosni, da  smo ustvarili edinstveno funkcionalno pijačo z  izjemnim okusom in skrbno izbranimi minerali. Poleg tega pa smo prvi v regiji v kategorijo funkcionalnih vod vnesli inaktivirane bifidobakterije – v znanosti poznane kot postbiotiki, katerih pozitiven vpliv na prebavo potrjujejo raziskave. DoNatural bo kot blagovna znamka v prihodnje pokrivala tudi širši ekosistem izdelkov, ki bodo potrošnikom olajšali vsakodnevno skrb za prebavo. Herbalne vode so le prvi korak, že v prihajajočih letih pa že načrtujemo širitev v nove kategorije,« je o novi blagovni znamki povedala Klavdija Vidic, direktorica marketinga, raziskav in razvoja v poslovni enoti Donat pri Atlantic Grupi.

 

Intervju

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Petra Parovel
05. 05. 2025

Danes v nakupovalnem središču Citypark odpira vrata prva in edina fizična trgovina SWY –…

Čeprav spletna prodaja raste, ostaja fizična izkušnja nepogrešljiva – kupci si želijo izdelke videti, jih otipati, pomeriti ter doživeti blagovno…

Naši avtorji