hej hej
Opaženo

Hejhej.si

Znane osebnosti so svojim oboževalcem odslej na voljo na novi spletni platformi HejHej, ki je glasbenike, stand-up komike, športnike, televizijske osebnosti, igralce in druge ustvarjalce še bolj približala ljudem.

Kratek opis akcije: Preko platforme lahko uporabniki naročajo osebne videočestitke za rojstne dneve, obletnice, različna praznovanja ali pa nekomu brez posebnega razloga le polepšajo dan. S prvo digitalno oglaševalsko akcijo se hejhej.si postavlja na zemljevid kot nova spletna platforma in uporabnikom predstavlja nabor sodelujočih zvezdnikov, katerih videosporočila lahko naročajo. Hkrati pa kot povsem nova storitev na slovenskem spletnem trgu predstavlja tudi vse možnosti in priložnosti za uporabnike.

hej hej2

hej hej1

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, družbena omrežja, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Perica Jerković, Jože Robežnik in Matevž Berkopec

Vodja projekta v agenciji: Jasna Vidic

Kreativni in umetniški direktor: Jure Skubic

Tekstopiska: Barbara Brodnik

Skrbnik družbenih omrežij: Dorian Granda

Medijska agencija: New Moment, Rubikon GRAL

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji