hej hej
Opaženo

Hejhej.si

Znane osebnosti so svojim oboževalcem odslej na voljo na novi spletni platformi HejHej, ki je glasbenike, stand-up komike, športnike, televizijske osebnosti, igralce in druge ustvarjalce še bolj približala ljudem.

Kratek opis akcije: Preko platforme lahko uporabniki naročajo osebne videočestitke za rojstne dneve, obletnice, različna praznovanja ali pa nekomu brez posebnega razloga le polepšajo dan. S prvo digitalno oglaševalsko akcijo se hejhej.si postavlja na zemljevid kot nova spletna platforma in uporabnikom predstavlja nabor sodelujočih zvezdnikov, katerih videosporočila lahko naročajo. Hkrati pa kot povsem nova storitev na slovenskem spletnem trgu predstavlja tudi vse možnosti in priložnosti za uporabnike.

hej hej2

hej hej1

Elementi akcije: digitalno oglaševanje, družbena omrežja, odnosi z javnostmi

Predstavniki naročnika: Perica Jerković, Jože Robežnik in Matevž Berkopec

Vodja projekta v agenciji: Jasna Vidic

Kreativni in umetniški direktor: Jure Skubic

Tekstopiska: Barbara Brodnik

Skrbnik družbenih omrežij: Dorian Granda

Medijska agencija: New Moment, Rubikon GRAL

Intervju

kolster
26. 10. 2020

Danski marketinški aktivist Thomas Kolster, znan po vzdevku Mr. Goodvertising, je…

atkv
21. 10. 2020

V času širjenja covida-19 se je še bolj jasno izkazalo, kako močno je digitalizacija na…

medja
19. 10. 2020

»Ne moremo preprečiti podjetjem, da proizvajajo 'sranje', lahko pa pomagamo…

Naši avtorji