m
Opaženo

Havana Club vabi na pravo kubansko zabavo

Nova oglaševalska akcija blagovne znamke Havana Club prikazuje veliko zabavo v kubanskem slogu in vabi javnost, naj se pridruži dobrim vibracijam in edinstveni energiji.

Komunikacijsko akcijo »Cuban Mode (Kubanski način)« so skupaj z blagovno znamko Havana Club ustvarili agenciji YARD in Sid Lee, produkcijska hiša Partizan, režiser Aisultan Seitov in fotograf Jack Bridgland. Združili so moči, da bi na učinkovit način nagovorili rastočo skupnost ljubiteljev ruma. To so naredili preko neposrednega sporočila akcije: »Pridružite se zabavi!«

Po predstavitvi še vabilo na dozo kubanske energije

»Naša prejšnja komunikacijska akcija 'Cuba Made Me (Kuba me je ustvarila)' iz leta 2018 je slavila ulične stile Havane in prikazala, kako Kuba kot kraj rojstva blagovne znamke oblikuje naš izdelek, njegovo vlogo in našo kubansko kulturo. V sveži akciji 'Cuban Mode' pa smo šli korak dlje. Tokrat nismo samo pokazali, od kod prihajamo, ampak dodatno spodbudili ljubitelje ruma po vsem svetu, naj izkusijo (lastni) kubanski način. Ni nujno, da pridejo na Kubo, da okusijo kubansko zabavo, slednjo lahko dosežejo v svoji miselnosti in ustvarjalni energiji,« pove Ludmilla Stephkov, globalna direktorica blagovne znamke. »Združevanje velikih ekip pri ustvarjanju in vzpostavljanju akcije uteleša prav to spontano kubansko energijo, saj ni bilo strogo razmejenih vlog in funkcij, med nami pa je bil prost pretok idej.«

Posebna vizualizacija zabave

Razložila je še, da so pri kratkem filmu uporabili videz kolaža s 3D-globino in vrtinčasto kamero z namenom, da bi pri ljubiteljih ruma ustvarili še globlji vtis. Po mnenju Ludmille Stephkov je namreč močna in posebna estetika enako pomembna kot močna zgodba. Kot dodaja, je bil zanjo eden od vrhuncev v kreativnem procesu preživljanje časa s kostumografinjo, s katero sta skupaj izbirali vintage in rabljena oblačila za igralce.

Rum je vse bolj priljubljen

Eden od ciljev akcije je bil izkoristiti naraščajočo priljubljenost ruma in proslaviti blagovno znamko Havana Club ter ostale kubanske rume, ki so nekaj edinstvenega v primerjavi z rumi z drugih trgov, kot sta Južna Afrika in Karibi. »Kategorija ruma je v zadnjih nekaj letih doživela znatno rast, zahvaljujoč številnim inovacijam in raznolikosti kategorije te pijače,« pravi Stephkova. »Še naprej želimo rasti v segmentu žganih pijač, izboljševati našo kulturno relevantnost in prepoznavnost blagovne znamke ter ostati zvesti sami sebi. Pri tem moramo odražati naše vrednote in identiteto ter ustvariti resnično vez z mlajšo generacijo odraslih.« Prav zaradi ciljanja na mlajše sta v oglasu nastopila tudi priljubljena glasbnika Skepta in Bad Gyal. Akcijo so vzpostavili v Kanadi, ZDA, Južni Ameriki, Nemčiji, Belgiji in na Nizozemskem, v Združenem kraljestvu, Italiji in Grčiji.

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji