
GRWM: S Sensodynom do nasmeha
Sensodyne je v Sloveniji in na Hrvaškem uspešno izvedel kampanjo z vplivneži na Instagramu, ki je temeljila na priljubljenem konceptu »Get Ready With Me« (GRWM).
Haleon GSK
Kratek opis akcije: Vplivneži so v svojih objavah na pristen način vključili zobno pasto Sensodyne v svoje vsakodnevne jutranje, dnevne ali večerne rutine, kar je ustvarilo občutek avtentičnosti in blagovno znamko približalo njihovemu življenjskemu slogu. S sproščenimi in pristnimi videi so gledalcem na zabaven in poučen način predstavili, kako zobna pasta Sensodyne pomaga pri lajšanju občutljivosti in ohranjanju zdravega nasmeha. Z dosegom 160.000 uporabnikov omrežja Instagram v Sloveniji in 268.000 na Hrvaškem so v podjetju ustvarili priložnost za ciljno usmerjeno komunikacijo s pomočjo vplivnežev, kar je prispevalo k večji prepoznavnosti blagovne znamke in izpostavljenega izdelka. Podatki kažejo tudi na to, da je povprečno število interakcij na vplivneža doseglo 320 (komentarji, všečki, shranjevanja), kar potrjuje, da so uporabniki na obeh trgih vsebine zelo dobro sprejeli. Glavni cilj kampanje je bil izpostaviti zobno pasto Sensodyne kot ključni del rutine za nego občutljivih zob in hkrati s sproščenimi videoposnetki GRWM doseči pristno povezavo med vplivneži in njihovimi sledilci.
Elementi akcije: objave na Instagramu
Naročnik: Haleon GSK
Predstavnica naročnika: Veronika Ložak Kolar
Agencija: MSL Ljubljana (član Publicis Groupe)
Direktorica projekta: Sandra Baran
Koordinator projekta: Lejna Zadravec
Tekstopiska: Daša Ščuka
Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek
Umetniška direktorica: Nina Hojnik
Potek aktivnosti: december 2024, januar 2025