zz
Opaženo

GRWM: S Sensodynom do nasmeha

Sensodyne je v Sloveniji in na Hrvaškem uspešno izvedel kampanjo z vplivneži na Instagramu, ki je temeljila na priljubljenem konceptu »Get Ready With Me« (GRWM).

Kratek opis akcije: Vplivneži so v svojih objavah na pristen način vključili zobno pasto Sensodyne v svoje vsakodnevne jutranje, dnevne ali večerne rutine, kar je ustvarilo občutek avtentičnosti in blagovno znamko približalo njihovemu življenjskemu slogu. S sproščenimi in pristnimi videi so gledalcem na zabaven in poučen način predstavili, kako zobna pasta Sensodyne pomaga pri lajšanju občutljivosti in ohranjanju zdravega nasmeha. Z dosegom 160.000 uporabnikov omrežja Instagram v Sloveniji in 268.000 na Hrvaškem so v podjetju ustvarili priložnost za ciljno usmerjeno komunikacijo s pomočjo vplivnežev, kar je prispevalo k večji prepoznavnosti blagovne znamke in izpostavljenega izdelka. Podatki kažejo tudi na to, da je povprečno število interakcij na vplivneža doseglo 320 (komentarji, všečki, shranjevanja), kar potrjuje, da so uporabniki na obeh trgih vsebine zelo dobro sprejeli. Glavni cilj kampanje je bil izpostaviti zobno pasto Sensodyne kot ključni del rutine za nego občutljivih zob in hkrati s sproščenimi videoposnetki GRWM doseči pristno povezavo med vplivneži in njihovimi sledilci.

Elementi akcije: objave na Instagramu

Naročnik: Haleon GSK

Predstavnica naročnika: Veronika Ložak Kolar

Agencija: MSL Ljubljana (član Publicis Groupe)

Direktorica projekta: Sandra Baran

Koordinator projekta: Lejna Zadravec

Tekstopiska: Daša Ščuka

Izvršni kreativni direktor: Toni Tomašek

Umetniška direktorica: Nina Hojnik

Potekmm aktivnosti: december 2024, januar 2025

 

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji