simplyfans
Opaženo

Gorenje in Simplyfans za EFH EURO 2022

Gorenje je že tretjič zapored generalni sponzor evropskega rokometnega prvenstva za moške – EHF EURO 2022, ki bo januarja 2022. Tudi tokrat širijo pozitivno energijo s »simplyfani«, ki se jim je pridružil Nikola Karabatić, legenda rokometa.

Kratek opis akcije: Gorenjevi navijači Simplyfans širijo kulturo navijanja, ki temelji na strpnosti, premagovanju razlik in predvsem uživanju v dobrih tekmah. »Kako nagovoriti navijače iz vse Evrope na razumljiv, zanimiv in predvsem enostaven način, saj je poenostavljanje temelj blagovne znamke Gorenje? Z uporabo vrhunskega ambasadorja Nikole Karabatića in univerzalnega jezika – čustvenčkov oz. emojijev,« pravijo v Gorenju.

Kreativna zgodba, ki so jo zasnovali v agenciji AV studio, temelji na ideji, da se v vsakem od nas skriva prvak. Tako kot igralci dajejo vse od sebe na parketu, navijači Simplyfans pokažejo vso svojo strast in na koncu tudi posamezniki doma s pomočjo prvakov iz Gorenja po svojih najboljših močeh skrbijo za družino in dom. Ta moč se v oglaševalski akciji izraža tako skozi osrednje sporočilo kot skozi vizualizacijo, kjer se ob Karabatiću pojavljajo navijači iz vse Evrope v obliki čustvenčkov držav.

Akcija je že zaživela na digitalnih kanalih, s poudarkom na družbenih omrežjih, predvsem Gorenjevih in Simplyfanovih profilih na Facebooku in Instagramu, ter na spletnih mestih Gorenje in simplyfans.eu. Poleg videa in digitalnih kanalov komunikacija vključuje tudi zunanje oglaševanje, tiskane oglase, promocijo na prodajnih mestih, darila in nagradne igre.

Glede na mnoštvo evropskih trgov, kjer se je in se še bo odvijala Gorenjeva komunikacija sponzorstva prvenstva, je agencija AV studio pripravila tudi posebno presenečenje – vsak posamezen trg lahko prilagaja čustvenček države v izbranih komunikacijskih gradivih glede na svoje potrebe.

simply1

simply2

simply3

Predstavniki naročnika: Alenka Potočnik Anžič, Primož Kastelic in Rok Zagruševcem

Vodja projekta v agenciji: Vesna Bašelj

Kreativni direktor: Gal Eberžnik

Direktorica strateškega komuniciranja in tekstopiska: Mateja Kurež

Umetniški direktor: Gašper Štern

Oblikovalka: Sanja Jovičič

Produkcijska hiša: chili films

Režiser: Kukla Kesherović

Izvršni producent: Timotej Lampe Ignjič

Direktor fotografije: Luka Karlin

Fotograf: Domen Dajčman

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji