mb
Opaženo

Glasuj za Maribor

Maribor je edino slovensko mesto, ki se poteguje za naziv najboljše evropske destinacije letošnjega leta. Zavod za turizem Maribor je v času glasovanja izvajal digitalno kampanjo »Glasuj za Maribor« (»Vote for Maribor«).

Kratek opis akcije: Z njo so k podpori pri glasovanju pozvali široko bazo turističnih deležnikov in partnerskih organizacij. Ob krovnem sporočilu kampanje »Maribor je najboljša destinacija v letu 2023« so s promocijskim videom nagovarjali k obisku evropske prestolnice kulture, v mesto Guinnessove rekorderke najstarejše trte ter v odlično gastronomsko in outdoor destinacijo.

Z akcijo so želeli ustvariti zabavne in dinamične video, foto in grafične vsebine za digitalne kanale (s pozivi za glasovanje European Best Destination 2023), ki bi potencialno lahko postale viralne.

Elementi akcije: videoposnetki, fotografije, grafike, besedila

Predstavnici naročnika: Monika Jurišič Hlevnjak in Nina Petrič

Vodja projekta v agenciji: Jakob Šuster

Kreativna direktorja: Tilen Kegl in Jakob Šuster

Tekstopisec: Tilen Kegl

Umetniški direktor in režiser: Jakob Šuster

Oblikovalka: Carina Mandl

Fotografa: Sami Rahim in Klemen Golob

Direktor fotografije: Bobo Wochl 

Ekipa produkcije: Klemen Golob, Matej Prislan, Tjaša Frumen in Taja Filipič 

Postprodukcija: Bobo Wochl in Nejc Žolgar 

Produkcijska hiša: Black Lime

Medijska agencija: Media Publikum

Trajanje akcije: od 21. januarja do 11. februarja 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji