gajbica
Opaženo

Gajbica: promet se je povečal za 350 %, obisk spletnega mesta za desetkrat

V času epidemije smo bili priča velikemu porastu ponudnikov, ki so preko spletne prodaje omogočali dostavo živil. Nekateri so zrasli dobesedno »čez noč«, drugi pa imajo dolgoletno tradicijo.

Med njimi je tudi družinsko podjetje Gajbica, ki deluje že šest let. Njihova prednost je, da dostavljajo sezonsko lokalno sadje in zelenjavo, pri čemer zagotavljajo popolno transparentnost glede njihovega izvora. Ko jih je pred dvema mesecema presenetila epidemija, se je tudi pri Gajbici marsikaj spremenilo. Podjetja, na katera so osredotočeni v največji meri, so začela naročati manj, prejemati pa so začeli več naročil fizičnih oseb. »V najbolj pestrem tednu smo sestavili in dostavili tudi do 1200 gajbic in pri tem še vedno poskrbeli, da smo se vsaki posvetili z enako mero natančnosti in skrbnosti. Povečali smo ekipo zaposlenih in se povezali z zunanjimi partnerji za dostavo, ki so takrat ostali brez dela. Ogromno smo naredili tudi na področju posodobitev in nadgradenj v spletni trgovini: optimizirali smo načrtovanje dostavnih poti ter izboljšali odzivnost in podporo,« so pri Gajbici povedali za MM.

Rekordna prodaja

V primerjavi z enakim obdobjem lani beležijo velik porast prometa in obiska e-trgovine – obisk spletnega mesta se je povečal za 10-krat, promet pa za kar 350 %. Zdaj, ko so se začele zaostritve sproščati, se sicer pozna rahel upad fizičnih naročil, a še vedno je odstotek prodaje krepko višji, kot je bil pred epidemijo oziroma v primerjavi z enakim lanskim obdobjem. Vračati so se začela tudi podjetja, kamor so dostavljali že prej, veliko pa je tudi novih strank.

gajbica2

V ponudbi več kot 250 izdelkov

Pri Gajbici v ponudbi nimajo samo sadja in zelenjave, ampak tudi druge pridelke in izdelke različnih slovenskih ponudnikov. Med drugim sodelujejo tudi z Ano Roš in ekipo Hiše Franko, ki je zanje pripravila dve posebni gajbici iz Kobarida ter še nekaj drugih izdelkov, ki so na voljo v samostojni prodaji. V ponudbi imajo tudi Karimove sladke stvaritve , unikatne salame in klobase BioSing, kraft piva Pelicon in Maister, biodinamična vina Fedora, kombuče PrimeKombucha ter mlečne izdelke Kmetije Flis in Mlekarne Planika.

»V času epidemije so ljudje v največji meri naročali sadje in zelenjavo, a skoraj vsak je dodal še kakšno drugo dobroto. Odkar imamo v ponudbi še svež kruh, jajca, mlečne izdelke, suhe mesnine in ostalo, nam ljudje pišejo, kako zelo veseli so, ker najdejo pri nas vse na enem mestu in jim skoraj ni več treba v običajno trgovino oziroma gredo tja redkeje. Veseli jih tudi to, da ves čas dodajamo novosti. Gajbic pa ne naročajo le sebi, ampak z njimi presenetijo tudi svoje bližnje v drugih krajih ali pa prijatelje za rojstni dan,« smo še izvedeli.

gajbica lastnica

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji