Festival Ljubljana osvaja Tinder
Opaženo

Festival Ljubljana osvaja Tinder

Festival Ljubljana je platformo Tinder uporabil kot novo kuliso kulturne promocije.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, je ena od ključnih prednosti uporabe Tinderja v njegovi drugačnosti. Medtem ko so tradicionalni digitalni kanali že močno nasičeni in težje omogočajo jasno prepoznavnost, Tinder ponuja svežo, še neizrabljeno pot do občinstva.

»Uporabniki Tinderja niso zgolj pasivni opazovalci vsebin, temveč aktivni uporabniki, ki v povprečju na tej platformi preživijo od eno do dve uri dnevno. To vedenje Festivalu Ljubljana omogoča, da na platformi ustvarjajo ciljno usmerjene in avtentične komunikacije, ki se naravno prepletajo z uporabniško motivacijo po odkrivanju in povezovanju,« pravijo snovalci akcije.

Kampanja Festivala Ljubljana izkorišča tudi čustveno dimenzijo aplikacije, saj uporabnikom ponuja kulturne dogodke kot priložnost za edinstvena doživetja in sveže ideje za drugačne zmenke. Prav ta želja po raziskovanju novih, nenavadnih izkušenj ustvarja osebno in čustveno vez, ki uporabnika globlje pritegne in prepriča. V kampanji pa so upoštevane tudi zakonitosti platforme Tinder, saj se koncept »svajpanja« smiselno razširi tudi na spletno stran, s čimer se gradi dosledna in celovita digitalna izkušnja. To omogoča uporabnikom, da na interaktiven in intuitiven način izbirajo koncerte, ki jih najbolj pritegnejo. Ta pristop ne le olajša izbiro, ampak jo naredi bolj osebno in zanimivo za uporabnika.

»Menimo, da se s povezavo s Tinderjem predstavljamo kot sodobna in inovativna kulturna ustanova, ki prepoznava željo uporabnikov platforme po drugačnih in netipičnih doživetjih. S to potezo poudarjamo svojo odprtost, aktualnost in pripravljenost, da kulturo predstavimo na svež način – kot del življenjskega sloga, osebnih zgodb in avtentičnih srečanj,« pravijo pri Festivalu Ljubljana.

Kampanja Festivala Ljubljana

Predstavnika naročnika: Tanja Prodan in Jure Lazar

Agencija: THE OTHER

Vodja projekta: Diana Gajić

Oblikovalka: Anja Grabar

Oglaševanje: Urška Štokelj in Jure Kumljanc

Trajanje kampanje: od 9. junija do 2. julija 2025

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji