hofer
Opaženo

Fer s Tinom Vodopivcem

Agencija Sonce.net je za HOFER Slovenija zasnovala kampanjo na družbenih omrežjih v obliki komično video serije, ki se poigrava s stereotipi nakupovanja in na šaljiv način predstavi prednosti nakupovanja v HOFERju.

Kratek opis akcije: Vsodelovanju s komikom Tinom Vodopivcem so pri agenciji Sonce.net zasnovali komično video serijo, ki se začne s t.i. »carpool« standupom na temo stereotipnih situacij, s katerimi se soočamo med nakupovanjem. Serijo sestavlja 6 delov, ki se dotikajo različnih izzivov in izpostavljajo prednosti nakupovanja v trgovinah HOFER. V nadaljevanjih se Tinu v videih pridružijo znani Slovenci, to so Marko Potrč, Jan Kovačič, Tjaša Perko, Tereza Poljanič ter HOFERjev spletni ego oziroma Tinov alter ego. Serijo na družbenih omrežjih podpirajo nagradna vprašanja, GIF komunikacija s sledilci ter kratki osebni tematski intervjuji z vplivneži.

Vse objavljene epizode si lahko ogledate na HOFERjevem profilu na Facebooku.

Elementi akcije: družbena omrežja, spletni videi, spletni oglasi in sodelovanje z vplivneži

Predstavniki naročnika:  Polona Stanovnik, Rok Ficko, Miloš Mitrovič, Maja Rotovnik, Teja Gašperšič in Karmen Burja Spruk

Vodja projekta: Nina Tanhofer

Kreativna direktorica: Nina Dinjaški

Fotografija:Manca Jevšček

Komunikacijska strategija: Nina Tanhofer

Tekstopiski: Nina Dinjaški in Nina Tanhofer

Oblikovalka: Milica Živanovič

Produkcijska hiša: Invida

Trajanje akcije: od julija do novembra 2019

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji