fejlaj
Opaženo

»Fejlaj« neomejeno

Agencija SHIFT je skupaj z A1 Slovenija ustvarila oglaševalsko akcijo za neomejene pakete za mlade, ki namesto zmag in uspehov slavi »fejle«, torej padce oz. poraze.

Kratek opis akcije: »V svetu, ki časti zmage, je včasih zelo težko sprejeti lastne padce in poraze. A velikokrat je fail vreden več kot kateri koli uspeh. 'Fejli' so tisti, ki pripeljejo do znanja, novih izkušenj, spominov in ne nazadnje tudi do zmag in uspehov. In kdaj je boljši čas za preizkušanje svojih meja kot v času mladosti?« pravijo snovalci akcije, ki v komunikaciji za neomejene pakete spodbujajo mlade, da neomejeno »fejlajo« in s tem napredujejo. »Saj je največji fail to, da nečesa sploh nikoli ne poskusiš,« še dodajajo.

a1 vajb1

a1 vajb2

Elementi akcije: televizijski oglasi, digitalno oglaševanje, oglaševanje in komunikacija na družbenih omrežjih, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Anja Rejc, Mojca Goršič, Mateja Majcen in Irena Čotar

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisca: Kaja Elsner in Luka Bajs

Oblikovalca: Andraž Grulja in Aleš Salokar

Direktorica projektov: Nina Bergoč

Vodja projekta: Abra Nikitenko

Asistentka vodje projekta: Nina Miketič

Filmska produkcija: Bright

Režiserka: Kukla

Direktor fotografije: Luka Trajković

Postprodukcija: Bright

Zvočna obdelava: Studio 100

Špiker: Bor Klemenc Mencin

Fotografinja: Urška Pečnik

Agencija za upravljanje z družbenimi omrežji: DROM Agency

Strategija in upravljanje družbenih omrežij: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

Vodenje medijskih projektov: Saša Heimer, Juna Neubauer, Matjaž Cerar in Tilen Marčič

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji