x
Opaženo

Erste Group razkriva ozadje pesmi »Sveta noč«

Erste Group v sodelovanju z agencijo Jung von Matt Donau predstavlja božično kampanjo, v kateri predstavi resnično zgodbo o nastanku znamenite božične pesmi »Sveta noč«.

Film gledalce popelje v zimski čas leta 1818 v avstrijsko vasico Oberndorf, kjer duhovnik Joseph Mohr in glasbeni učitelj Franz Xaver Gruber na božični večer ustvarita pesem, ki je za vedno zaznamovala svet. Prvo izvedbo pesmi sta izvedla v majhni cerkvi, njeno sporočilo upanja in miru pa se je kmalu razširilo daleč preko meja njihove skupnosti. »Sveta noč« je postala svetovni fenomen in do danes ostaja najbolj posneta pesem na svetu z več kot 130.000 različicami v več kot 300 jezikih.

Film prikazuje ključne trenutke v zgodovini pesmi, vključno z njenim izvajanjem pred avstrijskim cesarjem, prvim radijskim predvajanjem leta 1906 in njenim nadvse pomembnim trenutkom med božičnim premirjem oziroma obdobju miru v prvi svetovni vojni. Kratki film gledalce opominja, da lahko vsak posameznik s preprostim dejanjem prinese upanje in spremembo.

Kampanja, ki jo spremlja slogan »Believe in Yourself (Verjemi vase)« bo predvajana v več državah (tudi Hrvaška in Srbija) in bo prisotna na televiziji, družbenih omrežjih ter drugih digitalnih kanalih.

Intervju

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Življenje z znaMMkami
30. 06. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo razumem kot vzajemno zaupanje, jasno komunikacijo in skupno prizadevanje za dosego ciljev. Pomembno je, da obe strani…

Tinder
27. 06. 2025

Festival Ljubljana je s svojo kampanjo zakorakal v svet digitalnega povezovanja. Jure…

Tinder se je izkazal za zanimivo in relevantno platformo, kjer ljudje iščejo povezave – zakaj ne bi bila ena od njih tudi povezava s kulturo?

Naši avtorji