enostavno
Opaženo

EnoStavno zabavno – Športna loterija

Športna loterija je v sodelovanju z agencijo Pristop preko zabavnih možnosti za zmago, posutih z bleščicami, nagovarjala k oddaji napovedi za zmagovalca Evrovizije.

Kratek opis akcije: »Evrovizija je marsikaj. Je tisto tekmovanje, ki ga »nihče ne spremlja«, vendar o njem vsi vedo vse. Je svetovni dogodek, kjer blestijo dodelane koreografije, izvajalci z nenavadnim okusom za estetiko, konfeti, ogenj, laserji, solze sreče na odru. In čeprav stavnice budno spremljajo vsakršne spremembe, se na finalni večer Evrovizija velikokrat predstavi s popolnim preobratom in presenčenjem. A ne glede na leto, vsako leto zmaga – zabava,« pravijo v  Športni loteriji, kjer so letos prvič omogočili, da je lahko vsak svojo teorijo preizkusil v praksi in stavil na svojega evrovizijskega favorita.

Zato so za mešalno mizo oglaševalske akcije najprej postavili slogan »EnoStavno zabavno«, na spremljevalnih vokalih pa so se v oglasih zvrstile zabavne statistike, ki so se prilagajale formatom in povezovale splošno znane zabavnosti iz evrovizijske zgodovine ter možnosti za uspeh pri stavah. Tako so sodelujoči imeli 100 % možnosti, da ujamejo oglase na spletu, valovih Radia 1, družbenih omrežjih in prodajnih mestih po vsej Sloveniji.

Predstavnika naročnika: Tjaša Corn Fortin in Branko Lević

Vodja projekta: Nika Perovšek

Svetovalki za odnose z javnostmi: Tina Hrastnik in Melita Župevc

Kreativna direktorica: Mirka Modrinić

Tekstopisca: Peter Zabret in Tit Lončar

Umetniški direktor: Matija Kocbek

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Izvedbeni oblikovalec: Uroš Krašovec

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji