emkej
Opaženo

Emkej vabi: »Kupi srečko, furaj srečo!«

Agencija 101 je v sodelovanju s Petrolom in Športno loterijo zasnovala oglaševalsko akcijo s ciljem povečati prodajo smučarskih srečk Zmagajmo skupaj in k spremljanju smučanja nagovoriti tudi mlade.

Kratek opis akcije:  Petrol kot uradni sponzor slovenske smučarske reprezentance in Športna loterija sta za letošnjo smučarsko sezono združila moči. Skupaj s Smučarsko zvezo Slovenije so ustvarili smučarske srečke Zmagujmo skupaj, ki lahko kupcem prinesejo bogate nagrade, del izkupička pa je namenjen razvoju mladih smučarjev. V središču oglaševalske akcije je ponovna združitev smučarske in glasbene kulture, česar so bili mladi v Sloveniji vajeni (Lačni Franc, Košir Rap Team) že v preteklosti.

Zato je obraz akcije postal slovenski raper Emkej, ki z rimami vabi k nakupu srečke s posebnim dobrodelnim namenom. Prav tako Emkej postane raperski komentator smučarske sezone na Petrolovih družbenih omrežjih ter preko zabave in glasbe obvešča mlade o smučarskem dogajanju. Akcija je oba glavna namena združila v slogan »Kupi srečko, furaj srečo«, saj izpostavlja doniranje v razvoj mladih smučarjev in zabavo, poleg tega pa mlade nagovarja v njihovem jeziku. Akciji so se pridružili tudi aktualni slovenski smučarji/ke, ki skupaj z Emkejem »furajo srečo« v oglasih in aktivacijah na družbenih omrežjih ter v vsebini na spletni strani.

Elementi akcije: zunanje oglaševanje, radijski oglasi, tiskani oglasi, aktivacije na družbenih omrežjih in digitalno oglaševanje

Predstavniki naročnika:  Valentina Erčulj Džuban (Petrol), Neža Berdajs (Petrol), Nina Bečirhodžić (Petrol), Saša Lešnjak (Športna loterija), Tjaša Corn Fortin (Športna loterija), Rene Mlekuž (Smučarska zveza Slovenije), Jožko Križan (Smučarska zveza Slovenije)

Vodja projekta v agenciji: Tina Slivnik

Kreativni direktor: Matjaž Germ

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalec: Aleš Vrbančič

Teksopisec: Lucija Lepšina

Digitalni strateg: Uroš Svenšek  

Glavna upravljavka družbenih omrežij: Hana Godina

Produkcijska hiša: Fotonist (Rok Deželak)

Glasba: Emkej - Marko Kocjan, Vid Turica

Trajanje akcije: december 2019 - marec 2020  

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji