listen book
Opaženo

easyJet in Spotify na podlagi glasbenega okusa s priporočili za potovanja

Prva skupna komunikacijska akcija easyJeta in Spotifya pomaga poslušalcem glasbe pri idejah in organizaciji naslednjega potovanja tako, da jim priporoča destinacije glede na njihove sezname najljubše glasbe.

Agencija VCCP London, vodilna nizkocenovna evropska letalska družba easyJet in največja platforma pretočne glasbe na svetu Spotify predstavljajo funkcijo »Poslušaj in rezerviraj«. Za nekoga je bolj primerno potovanje na Malto, kjer se odvija Teden jazza, za druge festival Primavera Sound v Barceloni, nekateri pa bi doživeli najboljše počitnice na žurerskem otoku Ibiza. V pilotnem sodelovanju bodo ljubiteljem glasbe dokazali, kako pomemben vpliv ima lahko glasbeni okus na potovanja in kaj razkriva o posameznikovih počitniških željah ter jim pomagali odkriti nove in zelo osebne potovalne izkušnje.

Po njihovem mnenju je namreč počitniško razpoloženje zelo odvisno od seznamov predvajanja glasbe. Funkcija »Poslušaj in rezerviraj« je integrirana v posameznikov uporabniški račun na Spotifyu ter mu znotraj tega podaja priporočila za potovanja po Evropi, Severni Afriki in na Bližnjem vzhodu. Funkcija je neposredno povezana s spletnim mestom easyJet, na katerem lahko stranke rezervirajo svoj naslednji (glasbeno navdihnjeni) pobeg. »Če je vaš glasbeni okus umirjen, topel in zasanjan, vam priporočamo, da se na dopust odpravite v Lizbono in tam raziskujete botanične vrtove ali pa pojdite na sproščujočo izkušnjo v svet savn v Helsinkih. Razpoloženje določajo glasbeni parametri, kot so pozitivnost pesmi, energija in tempo. Poleg priporočil določenih destinacij in doživetij pa ljudem prikazujemo tudi bližnja glasbena prizorišča za predlagano destinacijo, da se lahko udeležijo lokalnih dogodkov,« zapišejo.

Kot dodajajo, nedavne raziskave kažejo, da se več kot tretjina ljudi odpravi na potovanje po nove izkušnje in zanimive dogodivščine. David Masterman, namestnik izvršnega kreativnega direktorja pri VCCP, ob tem pove: »Edina stvar, ki jo imajo ljudje tako radi kot potovanja, je glasba, zato smo zelo veseli, da združujemo oboje v eni funkciji. Poslušalce Spotifya vabim, da odkrivajo mesta, za katera vaša zgodovina poslušanja Spotifya nakazuje, da bi jih radi obiskali.«

lsten book

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji