listen book
Opaženo

easyJet in Spotify na podlagi glasbenega okusa s priporočili za potovanja

Prva skupna komunikacijska akcija easyJeta in Spotifya pomaga poslušalcem glasbe pri idejah in organizaciji naslednjega potovanja tako, da jim priporoča destinacije glede na njihove sezname najljubše glasbe.

Agencija VCCP London, vodilna nizkocenovna evropska letalska družba easyJet in največja platforma pretočne glasbe na svetu Spotify predstavljajo funkcijo »Poslušaj in rezerviraj«. Za nekoga je bolj primerno potovanje na Malto, kjer se odvija Teden jazza, za druge festival Primavera Sound v Barceloni, nekateri pa bi doživeli najboljše počitnice na žurerskem otoku Ibiza. V pilotnem sodelovanju bodo ljubiteljem glasbe dokazali, kako pomemben vpliv ima lahko glasbeni okus na potovanja in kaj razkriva o posameznikovih počitniških željah ter jim pomagali odkriti nove in zelo osebne potovalne izkušnje.

Po njihovem mnenju je namreč počitniško razpoloženje zelo odvisno od seznamov predvajanja glasbe. Funkcija »Poslušaj in rezerviraj« je integrirana v posameznikov uporabniški račun na Spotifyu ter mu znotraj tega podaja priporočila za potovanja po Evropi, Severni Afriki in na Bližnjem vzhodu. Funkcija je neposredno povezana s spletnim mestom easyJet, na katerem lahko stranke rezervirajo svoj naslednji (glasbeno navdihnjeni) pobeg. »Če je vaš glasbeni okus umirjen, topel in zasanjan, vam priporočamo, da se na dopust odpravite v Lizbono in tam raziskujete botanične vrtove ali pa pojdite na sproščujočo izkušnjo v svet savn v Helsinkih. Razpoloženje določajo glasbeni parametri, kot so pozitivnost pesmi, energija in tempo. Poleg priporočil določenih destinacij in doživetij pa ljudem prikazujemo tudi bližnja glasbena prizorišča za predlagano destinacijo, da se lahko udeležijo lokalnih dogodkov,« zapišejo.

Kot dodajajo, nedavne raziskave kažejo, da se več kot tretjina ljudi odpravi na potovanje po nove izkušnje in zanimive dogodivščine. David Masterman, namestnik izvršnega kreativnega direktorja pri VCCP, ob tem pove: »Edina stvar, ki jo imajo ljudje tako radi kot potovanja, je glasba, zato smo zelo veseli, da združujemo oboje v eni funkciji. Poslušalce Spotifya vabim, da odkrivajo mesta, za katera vaša zgodovina poslušanja Spotifya nakazuje, da bi jih radi obiskali.«

lsten book

496

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Predvsem pa sem ponosen, da partnerji Pristopa vidijo v mojih izkušnjah in ambicijah osebo, ki bo pripeljala korporativno svetovanje in poslovno…

Naši avtorji