e3
Opaženo

E 3 z veliko idejami (za prosti čas)

V agenciji OFF ON komunikacije so za podjetje E 3 pripravili komunikacijsko akcijo s številnimi podkampanjami, v kateri združujejo rešitev za vsa področja delovanja in poslovanja E 3 – za dlje časa, na vseh kanalih.

Kratek opis akcije: Kot pravijo, kampanja »Veliko« izdelke in storitve poveže v lahkotno komuniciranje z digitalno javnostjo na družbenih omrežjih, spletni strani in preko elektronske komunikacije. »Ponuja veliko idej za prosti čas. Veliko kuhanja. Veliko idej za kolesarske izlete. Veliko nasvetov za rabo tehnologije. Veliko dobrih zgodb. Veliko dobrega povsod in za vse – združeno na E3 Svet,« pravijo snovalci akcije.

Med drugim v podkastu skupaj z zavodom Logout in ambasadorko Maro Rogelja spodbujajo k odgovorni rabi pametnega telefona oz. digitalnih tehnologij ter vabijo k izzivu E3 za boljše počutje Moj dan brez telefona in k razmisleku ter branju nasvetov na E3 Svet.

S kuharjem Ivom Tomšičem in radijskim voditeljem Klemnom Bučanom so posneli tudi videoepizode, v katerih ob kuhanju nista pozabila na male gospodinjske aparate in kuhinjske pripomočke, ki jih E 3 ponuja v svoji spletni trgovini.

Ustvarili so tudi e-priročnik z idejami za kolesarske izlete, ki so jih prispevali prijatelji E3 s Facebooka in Instagrama, vabijo pa tudi k raziskovanju preteklosti oz. časov, ko elektrika še ni bila nekaj samoumevnega in obljubljajo, da prihaja še veliko odličnih vsebin (med drugim E 3 kmalu odpira svoj e-muzej).

Predstavnice naročnika: Kristina Furlan, Tjaša Nemec in Eni Protić

Strateginja in kreativna direktorica: Ana Cetinski

Tekstopisci: Ana Cetinski, Rok Gorjan in Veronika Sivka

Umetniška direktorica in oblikovalka: Špela Rojc

Videoizvedba: ninetyframes

Spletna produkcija: Creatim

Trajanje akcije: od pomladi 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji