izola
Opaženo

Domačini razkrivajo skrivnosti Izole

Agencija April 8 je za Turistično združenje Izola zasnovala celovito oglaševalsko akcijo, ki s pomočjo domačinov in slovenskih spletnih vplivnežev vabi na počitnice v Izolo.

Kratek opis akcije: V oglaševalski akciji so v ospredje postavili domačine, ki iz prve roke poročajo o jedeh, kotičkih in aktivnostih, značilnih za Izolo. V seriji interaktivnih videoposnetkov  domačina predstavljata Izolo skozi svoje oči. Videoposnetki pokrivajo štiri tematske sklope, pri čemer je vsak sklop sestavljen iz krajšega uvodnega posnetka, v katerem domačina značilno ognjevito razpravljata o tem, katero skrivnost Izole predstaviti, in dveh kratkih filmov, ki predstavljata vsak svoje doživetje posameznega para (domačina in vplivnice). Gledalec pa si nato sam izbere, kateri posnetek si bo ogledal oz. na kakšen način bi rad doživel posamezno področje.

izola4

Elementi akcije: videoposnetki za YouTube, plakati, digitalni in tiskani oglasi, pristajalna stran, družbena omrežja

Predstavnik naročnika: Dean Kocjančič

Direktorica projekta v agenciji in idejna snovalka: Urša Mivšek Sitar

Tekstopiska: Darja Štukelj

Oblikovalka: Žanin Tamše

Oblikovalka pristajalne strani: Lea Živčič

Spletna medijska agencija: iPROM

Vodji projekta v spletni medijski agenciji: Miloš Suša in Mateja Zupan

Videoprodukcija: Mitja Božič

Fotografinja: Sara Glavina

Igralci: Barbara Grzetič, Matej Zaro, Lara Nastran in Anja Šuška

Trajanje akcije: od 5. junija do 31. decembra 2020

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji