dole
Opaženo

Dole spreminja pogled na svetopisemski izvirni greh

Največji proizvajalec sadja in zelenjave na svetu sadja in zelenjave Dole je v novi tržno-koumnikacijski akciji z agencijo Grey London napisal drzno odprto pismo papežu, naj prekvalificira jabolko v »neprepovedan sadež«.

Slabe prehranske navade ubijejo več ljudi po vsem svetu kakor tobak in visok krvni tlak, po drugi strani pa je podhranjenost po Globalnem poročilu o prehrani največji družbeni izziv na svetu. V boju proti tej težavi in ​​promociji bolj zdrave prehrane, je havajsko podjetje Dole Sunshine napisalo odprto pismo papežu Frančišku, da bi pomagalo spremeniti »največjo piarovsko katastrofo v zgodovini: jabolko kot prepovedan sadež je vzrok izvirnega greha.«

Pismo papežu v največjem italijanskem časopisu

dole

Pismo je bilo objavljeno na mednarodni dan sadja v papeževem najljubšem časopisu La Repubblica. V njem so skušali po tisočih letih obrekovanja povrniti ugled prepovedanemu sadežu, tako da prosijo papeža, naj naredi v Svetem pismu majhen popravek, in sicer zamenja besedo sadež za drug nezdrav prigrizek.

Duhovita prošnja brez primere naj bi sprožila globalni dialog o pomenu sadja in njegovo splošno globalno dostopnost, saj so ob pismu s pomočjo agencije Grey London v Združenem kraljestvu vzpostavili 360-stopinjsko komunikacijsko akcijo.

»Zavedamo se, da je zahteva po tej spremembi drzna in provokativna, a poudarjam, da s tem ne izkazujemo nespoštovanja do njegove svetosti ali Cerkve,« je dejal Pier Luigi Sigismondi, predsednik Dole Packaged Foods & Beverages Group. Odprto pismo sicer spoštljivo poudarja, da čeprav jabolko v Svetem pismu ni bilo nikoli omenjeno dobesedno zapisano, je bil ta sadež deležen obrekovanj, saj so ga neupravičeno povezovali z izvirnim grehom. »Želimo razrešiti napačne predstave o sadju in začneti novo globalno gibanje, ki spodbuja bolj zdrave prehranjevalne navade.«

Kanski lev za Dole

Spomnimo, havajski proizvajalec sadja in zelenjave Dole, trajnostno zagonsko podjetje Ananas Anam in agencija L&C New York so junija osvojili veliko nagrado na področju kreativne poslovne transformacije za svojo inovacijo Piñatex, veganski nadomestek za usnje. Ob proizvodnji usnja se odvija veliko trpljenja in krutosti, postopek je popolnoma netrajnosten, odpadni deli ananasov pa predstavljajo odličen nadomestek za usnje. Dole in agencija L&C New York sta produkt Piñatex uporabila v sodelovanju z več kot 200 blagovnimi znamkami v več kot 80 državah – vključno s Paulom Smithom, Nikeom, Hugo Bossom in H&M. Cilj projekta je, da bi do leta 2025 dosegli ničelne odpadke pri gojenju in trgovini z ananasi.

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji