tam tam
Opaženo

Dobrodošli! Slovenija za tujce ni »moja dežela«

V socialnem marketingu Iz principa so v okviru ozaveščanja širše javnosti pripravili oglaševalsko akcijo »Dobrodošli«, ki je še posebej »udarna« na TAM-TAM-ovem plakatnem trojčku v Miklošičevem parku v Ljubljani.

Kratek opis akcije: V zadnjih tednih so v parlamentu potekale razprave o predlogu novel dveh zakonov, ki močno spreminjata bivanje tujcev v Sloveniji: zakon o tujcih in zakon o mednarodni zaščiti. »Spremembe zakonov, ki jih je žal potrdila večina poslancev, močno otežujejo že tako težko življenje tujih delavcev pri nas. Zanje praktično zapirajo vrata za združevanje s svojimi družinami, beguncem pa onemogočajo dostop do azila in jim ne zagotavljajo zaščite pred nečloveškim in ponižujočim ravnanjem,« opozarjajo snovalci akcije. Tudi zato nevladne organizacije Pravno-informacijski center nevladnih organizacij (PIC), Delavska svetovalnica in Slovenska filantropija v okviru projektov, ki ju sofinancira Active Citizens Fund, na različne načine opozarjajo na spornost novih členov zakonov in na dejstvo, da Slovenija vedno bolj postaja dežela diskriminacije, v kateri tujci niso dobrodošli.

dobrodosli1

dobrodosli2

dobrodosli3

Elementi akcije: mestni plakati TAM-TAM, družbena omrežja

Predstavniki naročnikov: Goran Lukić, Katarina Bervar Sternad, Urša Regvar in Franci Zlatar

Vodja projekta: Tanja Rudolf Čenčič

Idejna vodja in tekstopiska: Simona Kepic

Oblikovalca: Maja Krisper in Miha Kržmanc

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji