petrol1
Opaženo

Dobrodošli na najboljšem delu poti

Pri Petrolu in agenciji Internavti so zavihali rokave in kot sendvič sestavili svežo oglaševalsko akcijo, s katero pozdravljajo obiskovalce prodajnih mest na najboljšem delu poti.

Kratek opis akcije: Oglaševalska akcija je del nove, širše kampanje, ki smiselno nadaljuje kampanjo »Dobrodošli pri nas, na poti«.

Petrolova prodajna mreža z več kot 590 prodajnimi mesti, od tega 318 v Sloveniji in 202 na Hrvaškem, že dolgo ne skrbi samo za naša vozila, ampak s ponudbo okusnih, sveže pripravljenih obrokov in napitkov tudi za prijeten postanek na poti. »Tako so hrustljav sendvič, omamna kava, svež sadni smuti, na Hrvaškem pa tudi širša gastro ponudba pogosto najboljši del poti. Zato je za krepitev čustvenega odnosa s potrošniki in podporo prodajnim aktivnostim nastala oglaševalska akcija 'Dobrodošli na najboljšem delu poti', ki izpostavi najbolj slastne prednosti postanka na Petrolovih bencinskih servisih, s produktno komunikacijo pa povabi potrošnike, da se ustavijo pri njih,« pravijo snovalci akcije.

petrol gastro

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje, tiskano in digitalno oglaševanje, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavniki naročnika: Jože Gostiša, Nina Bečirhodžić, Beti Oražem, Saša Rozman, Medea Đurđević, Petra Oplotnik in Nina Smonig Grnjak

Direktorica projekta: Anja Bencik

Vodja projekta: Julija Umek

Kreativni direktor: Blaž Kocjančič

Tekstopisec: Andraž Čelik

Oblikovalec: Nejc Romih

Produkcijska hiša: Sqaureme

Režiser: Luka Štigl

Producent: Sebastjan Oblak

Direktor fotografije: Kristijan Stramič

Fotograf: Matevž Kostjanšek

Glasba: The right place, glasbena knjižnica

Trajanje akcije: od maja 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji