izbor mac
Opaženo

Dobri in slabi časi

Futura DDB je za McDonald’s zasnovala oglas, v katerem pravijo: »Optimizem velja!«

Kratek opis akcije: »Nihče se ni izognil posledicam, ki jih je prineslo korona obdobje, tudi McDonald’s ne. A optimizem je ostal. Zato smo zasnovali oglas, ki se spopada z vsemi spremembami okoli nas, a hkrati verjame, da bo življenje prej ali slej našlo pot, ki nas bo vrnila v normalni ritem življenja,« pravijo v McDonald’su in dodajajo, da je ne glede na trenutno situacijo »dobri stari Mac« zmeraj z nami.

Elementi akcije: televizijski oglas

Predstavnik naročnika: Denis Potočnik

Vodji projekta v agenciji: Urška Nučič in Dragana Josipović

Kreativni direktor: Zoran Gabrijan

Tekstopisec: Jože Gerečnik

Umetniški direktor: Uroš Stražišar

Produkcijska hiša: 001

Medijska agencija: Futura DDB

Trajanje akcije: 17.2.–28. februar 2021

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji