delo
Opaženo

Dober medij spoznaš v krizi – 2. del

Luna \TBWA in časnik Delo v drugem delu nove oglaševalske akcije spodbujata bralce, naj vse leto iščejo verodostojne informacije in kredibilne medije.

Kratek opis akcije: »Mnogi, ki informacije spremljajo na družbenih omrežjih, se ne poglabljajo v njihovo verodostojnost, temveč jih le površno preletijo, saj jih vsebina pravzaprav ne zanima. Šele krizne razmere, kot je bil čas epidemije koronavirusa, v katerem so družbena omrežja postala gnezdo različnih nepreverjenih in celo lažnivih informacij, so pri večini ljudi vzbudila potrebo po iskanju kredibilnih informacij. V času krize se ljudje namreč obrnejo h kredibilnim virom, saj intuitivno iščejo kakovostne informacije, ki vzbujajo občutek varnosti oz. nadzora nad situacijo,« idejno zasnovo Delove akcije pojasnjujejo v agenciji Luna \TBWA in dodajajo: »Vendar pa bo tudi ta kriza, kot vsaka prej, minila. Mi pa moramo bralcem sporočiti, da je spremljanje kredibilnih medijev pomembno vsak dan, ne le v kriznih časih.«

V kampanji z naslovi »Dobrega novinarja spoznaš v krizi«, »Dobrega bralca spoznaš v krizi« in »Dober medij spoznaš v krizi« tako opozarjajo na nujnost iskanja kakovostnih in verodostojnih informacij vse leto, ne zgolj v negotovih kriznih časih, zato pozivajo bralce, naj ostanejo dobro obveščeni tudi v prihodnje.   

Elementi akcije: tiskani oglasi, spletni oglasi, oglasi in komunikacija na družbenih omrežjih

delo1

delo2
 

delo3

Naročnik: Delo

Agencija: Luna \TBWA

Predstavnice naročnika: Dolores Podbevšek, Estera Lah Poljak in Nina Mijošek

Direktor projekta: Martin Stariha

Kreativni direktor: Janez Rakušček

Tekstopiska: Medeja Kraševec

Umetniški direktor: Jure Sotler

Strateginja: Maruša Hrovat

Direktorica digitalnih strategij in vsebinskega marketinga: Maša Butara

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji