bizi2
Opaženo

Dober glas seže v deveto vas

Predstavitev prenovljene različice poslovnega asistenta Bizi je pospremila komunikacijska akcija, katere cilj je bil ozavestiti novi Bizi pri široki ciljni skupini in doseči visok obisk, kar se je tudi zgodilo.

Kratek opis akcije: Komunikacijska akcija je bila zastavljena široko in je zajela različne ciljne skupine. Sestavljali sta jo dve fazi, dražilna faza z znanimi slovenskimi pregovori in faza razkritj, v kateri so pregovore povezali z orodji in funkcionalnostmi, ki jih ponuja Bizi. Pomemben del akcije so predstavljale uspešne podjetniške zgodbe, nasvetne in razlagalne vsebine ter priročniki, s katerimi podrobno predstavljajo uporabnost orodij. Posebno skrb so z različnimi aktivnostmi namenili tudi sodelavcem, naročnikom, oglaševalcem in tistim, ki so v preteklosti sestavljali zgodbo poslovnega asistenta.

Da je bila akcija uspešna, dokazuje dejstvo, da je že v marcu 2021 Bizi ponovno potrdil status najbolj obiskane slovenske poslovne spletne strani in zabeležil kar 296.451 različnih uporabnikov in skoraj 2 milijona prikazov strani, kar pomeni 15-odstotno rast v primerjavi z marcem 2020.

Elementi akcije: spletno, radijsko, zunanje in televizijsko oglaševanje,  spletna stran, družbena omrežja, sporočila za javnost, članki, interni kanali, priročniki in razlagalne vsebine, gverilska akcija, promocijska gradiva za naročnike ter druge javnosti, podjetniške zgodbe

Vodja projekta prenove in zgodbe podjetnikov: Mihaela Leskovec

Vodja akcije in medijski zakup: Tea Anderlič

Glavni oblikovalec strani in uporabniška izkušnja: Samo Jereb

Druga oblikovalca: Jure Legac in Maruša Rožič

Kreativno vodenje akcije: Jure Legac

Odnosi z javnostmi: Jerneja Končan Babič

Iskalno oglaševanje in oglaševanje na Facebooku: Jerneja Končan Babič in Metka Urbanija

Tekstopiski: Tea Anderlič in Mihaela Leskovec

Produkcija: TSmedia in Planet TV

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji