planica co2
Opaženo

Delimo si prevoz v PlaniCO2

Agencija 101 in Mastercard sta ustvarila trajnosten projekt, za katerega pravijo, da presega klasično ozaveščanje in raje aktivno pristopa k reševanju trajnostnih izzivov.

Kratek opis akcije: Čeprav Slovenijo dojemamo kot zeleno državo, statistike izpustov CO2na področju prometa kažejo drugačno sliko. Če upoštevamo število prebivalcev, je Slovenija glede prometa z devetimi odstotki nad evropskim povprečjem kar tretja največja onesnaževalka v EU. Veliko obremenitev predstavljajo tudi veliki športni spektakli, kot je bilo finale svetovnega pokala v smučarskih skokih v Planici, na katerih se več kot 50 % izpustov CO2 lahko pripiše transportu.

Zato sta si Mastercard in Planica postavila pomemben cilj: zmanjšati število avtomobilov v Planici 2023. Ustvarila sta car-sharing platformo shareplanica.si, na kateri obiskovalci Planice objavijo svoj prevoz ali se objavljenim prevozom pridružijo. »Koliko izpustov CO2pa lahko z enim deljenim prevozom v Planico sploh prihranimo? Ogromno! Po podatkih Centra za energetsko učinkovitost Instituta Jožef Stefan, ki pri projektu skrbi za realne številke, je en sam prevoz iz Ljubljane do Planice in nazaj odgovoren za enako količino izpustov CO2, kot jo ustvari leto in pol prižgana žarnica7 W LED,« pravijo snovalci akcije.

Projektu so se že priključili vplivneži (Jernej Damjan, Jurij Tepeš, Miha Deželak, Katka Bogataj, Urška Ahac, Uroš Bitenc, Lucija Odar, Jan Filip Jordan Frangeš) in pomembna slovenska podjetja (NLB, Zavarovalnica Triglav in druga). »Planica je vedno povezovala Slovenijo, naj jo tokrat povezuje tudi v aktivni skrbi za okolje. Ohranimo, kar je resnično Neprecenljivo® ,« pozivajo v družbi Mastercard.

planica-info1

planica-info2

Elementi akcije: televizijsko, zunanje, radijsko in digitalno oglaševanje, spletna stran, družbena omrežja, vplivneži, odnosi z javnostmi

Predstavnika naročnika: Aleš Petejan  (Mastercard) in Jožko Križan (Planica)

Kreativna direktorica: Ana Šušteršič

Tekstopiska: Sara Grmek

Digitalni strateg: Uroš Svenšek

Strateginja za vsebinske platforme: Hana Godina

Digitalna producentka: Kristina Zidar

Umetniški direktor: Primož Kos

Oblikovalka: Sandra Stancheska

Vodja projekta: Špela Vuga

Vodja projektne izvedbe: Tjaša Kožar

Asistentka vodje projekta: Tina Pichler

Upravljavka družbenih omrežij: Maša Ahec

Medijska agencija: Media Publikum

Ostali sodelavci: Center za energetsko učinkovitost Institut Jožef Stefan, Specto, Edo Nasufovič, Bright Visuals, Moraus Zdešar Matjaž, Radio 1, Povem

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji