data
Opaženo

Datamilijonarski prazniki

Agencija SHIFT je za A1 Slovenija ustvarila malce drugačno praznično oglaševalsko akcijo, ki prikazuje, kaj se zgodi, ko se družina poveže.

Kratek opis akcije: Jesenska oglaševalska akcija je predstavila Staneta, prvega slovenskega datamilijonarja, v praznični komunikaciji pa je v ospredju mama Dragica in njena strast do plesa. Ob boku ji stoji oziroma natančneje pleše celotna družina.

»Njen nastop, ki je plod skupnega dela, je rezultat povezanosti datamilijonarske družine. Tako kot je rezultat povezanosti mobilnih in fiksnih paketov A1prihranek pri mesečni naročnini. Skratka, ko se družina poveže, se zgodijo same dobre stvari,« pravijo snovalci akcije.

datamilijo

Elementi akcije: televizijsko, spletno in zunanje oglaševanje, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Mojca Goršič, Nina Šiler, Mateja Majcen in Nika Frece

Izvršni kreativni direktor: Luka Bajs

Umetniški direktor: Matija Primc

Tekstopisca: Luka Bajs in Eva Gradišnik

Oblikovalca: Andraž Grulja in Aleš Salokar

Strateška direktorica: Špela Žorž

Direktorica projektov: Nina Bergoč

Digitalna strateginja: Manca Borko Grimšič

Filmska produkcija: Kinomotel

Režiser: Markus Virpiö

Direktor fotografije: Sven Pepeonik

Postprodukcija: Art Rebel 9

Zvočna obdelava: Studio 100

Fotograf: Peter Giodani

Strategija in upravljanje družbenih omrežij: DROM Agency

Medijska agencija: OMD

478-88

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji