slo sport
Opaženo

Dan slovenskega športa

Družba Herman & partnerji je za Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ) zasnovala komunikacijo in celostno grafično podobo oglaševalske akcije za nov državni praznik, dan slovenskega športa.

Kratek opis akcije: Letošnjega junija je državni zbor razglasil 23. september za dan slovenskega športa, praznik športa v najširšem smislu. V koledarju se je tako zapisal nov datum, ob katerem Slovenija ne bo praznovala le uspehov naših vrhunskih športnikov, temveč tudi številnih pozitivnih učinkov, ki jih šport prinaša posamezniku in družbi. Dan slovenskega športa je posvečen telesni dejavnosti, zdravemu duhu in telesu in vrednotam, ki nas kot prepoznaven športni narod povezujejo, navdušujejo in motivirajo.  

Ta dan je odslej namenjen aktivnostim, ki spodbujajo telesno dejavnost po vsej Sloveniji, zato se je vrsta športnih in drugih organizacij že letos odločila, da bo pripravila poseben program aktivnosti za vse skupine, od mladih, zaposlenih, do starejših. Tako je bila po ciljnih skupinah razvejana tudi komunikacija, ki je letos predstavljala predvsem sporočilo aktivnosti in pomena za naše zdravje in počutje. Da bi Slovenija še bolj opazno zaznamovala dan slovenskega šprota, je bila izražena tudi pobuda, da bi ta dan, ne glede na vreme ali delovnik, nosili športno opremo in bili aktivni. Akcijo so s 23-odstotnim popustom na športno obutev in oblačila podprli izbrani ponudniki športne opreme. 

slo sport1

slo sport2

Elementi akcije: tiskani oglasi, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, oglaševanje na družbenih omrežjih, osrednji dogodek

Vodja projekta v agenciji: Glorija Petek

Kreativni direktor: Matej Kodrič

Tekstopisca: Rok Artiček in Matej Kodrič

Umetniški direktor: David Fartek

Oblikovalec: Milko Pečanič

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji