miha oblak cvetličar
Opaženo

Cvetličarna, ki je v dobi koronakrize zaživela v novi podobi

Miha Oblak je cvetličar, ki je koronakrizo pozitivno izkoristil.

Svojo cvetličarno na Poljanski cesti v Ljubljani je namreč prav v času, ko jo je moral zaradi vladnih ukrepov zapreti, preuredil in ji nadel še privlačnejšo podobo. Zdaj ni več le cvetličarna, ampak tudi galerija.

Cvetličarna Oblak Miha je že sedemnajst let ena od tistih, kamor zahajajo Ljubljančani, ki vedo, da se jim bo lastnik povsem posvetil in zanje naredil cvetlični aranžma, kot so si ga zamislili. Kot nekdo, ki živi za svoje delo, je Miha Oblak na začetku karantene obstal v nekakšnem »krču«, nato pa se je odločil, da bo prisilni počitek izkoristil. »Dogovoril sem se z Azramom in Borizom iz grafitarske skupine 1107 in lotili smo se projekta. Že od samega začetka je na mojih vizitkah motiv močvirskih tulipanov, ki so slovenska avtohtona vrsta. Zdaj, v času koronavirusa, se je znova potrdilo, da moramo ceniti domače. Kaj nam bo New York, če ne moremo do njega? Domače, slovensko – to je tisto, kar je nekaj vredno in zato slovenski močvirski tulipani v obliki stenskih poslikav krasijo tudi mojo cvetličarno,« pravi Oblak, ki je prejšnji petek prenovljeno cvetličarno pokazal javnosti, predvsem svojim zvestim strankam, ki so v sedemnajstih letih postale pravi prijatelji.

cvetlicarna5

cvetlicarna4

cvetlicarna3

cvetlicarna2

cvetlicarna1

Foto: Anže Grabeljšek

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji